امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مشخصات کاسب هوشمند

مشاهده ۵۹
۱۴۰۳/۰۲/۱۸- ۰۷:۴۲

برنامه «گذر بازار» یکشنبه 18 اردیبهشت به موضوع مشخصات کاسب هوشمند اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کسب و کار هوشمند، استفاده هوشمندانه و آگاهانه از اطلاعاتی و تجربیاتی است که به سختی و با صرف هزینه‌های زیادی به دست آمده است. از آن اطلاعات، در تصمیم گیری‌های مهم مدیریت و گسترش کسب و کار استفاده می‌شود. به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد، برنامه « گذر بازار» که با هدف طرح موضوع های اجتماعی و اقتصادی روز پخش می‌شود،

16 اردیبهشت در مورد مشخصات کاسب هوشمند گفتگو خواهد کرد. همچنین، آیتم «بازار گوهر سنگ» به معرفی سنگ های قیمتی می‌پردازد و «بازار اقتصاد محیط زیست» به روش های نوین برای تولید زیست محیطی و بازیافت پسماندها اختصاص دارد. آیتم «بازار کسب و کار» با مباحث مرتبط با شعار سال از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

برنامه «گذر بازار» شنبه الی چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.
همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما