امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی اهمیت اساسنامه و امیدنامه صندوق ها

مشاهده ۶۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۹- ۰۸:۱۸

زنگ اقتصاد ۱۹ اردیبهشت ماه به موضوع اساسنامه و امیدنامه صندوق ها اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اساسنامه هر صندوق سرمایه‌گذاری دربرگیرنده ماده‌ها و تبصره‌های قانونی است که برای آن صندوق تدوین شده است. این قوانین، چارچوب عملکرد صندوق را مشخص می‌نماید. متن و کلیت اساسنامه صندوق‌های سرمایه گذاری، عمدتاً مشابه هم بوده و هر صندوق در قالب ارائه شده توسط سازمان بورس، اقدام به نگارش اساسنامه می‌نماید. امیدنامه هر صندوق، مکمل اساسنامه آن است، مواردی مانند استراتژی صندوق، ریسک سرمایه گذاری در آن و هزینه‌هایی که سرمایه‌گذار باید پرداخت کند، از مهم ترین اطلاعات ارائه شده در امیدنامه هر صندوق است.

آموزش مباحث کلیدی اقتصادی، مثل بورس، تجارت، مدیریت و آموزش نیروی انسانی از جمله موضوعاتی است که در زنگ اقتصاد شبکه رادیویی اقتصاد مورد توجه قرار می‌گیرد. در برنامه زنگ اقتصاد ۱۹ اردیبهشت، در مورد اهمیت اساسنامه و امیدنامه صندوق های سهام گفتگو می‌شود. همچنین نکات آموزشی برای افزایش بهره وری فروش ارائه و برای مدیریت نیروی انسانی، نکاتی آموزش داده خواهد شد.

زنگ اقتصاد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما