امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولدی دیگر در آی‌فیلم۲

مشاهده ۱۱۰۸
۱۳۹۸/۰۷/۰۳- ۱۳:۱۲

مجموعه تلویزیونی «تولدی دیگر» از شبکه آی‌فیلم برای مخاطبان فارسی‌زبان کشورهای همسایه نظیر افغانستان و تاجیکستان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «تولدی دیگر» به کارگردانی داریوش فرهنگ که در سال ۱۳۷۷ سیمای جمهوری اسلامی‌پخش شد، از کانال آی‌فیلم۲ نمایش داده می‌شود.
«تولدی دیگر» داستان زن و شوهری مرفه است که در کشمکش طلاق با وجود سه فرزند هستند. این زن و شوهر موقع رفتن به یک میهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه می‎شوند و ماشین آن‎ها به دره سقوط می‌کند و آتش می‌گیرد. شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می‌پرد و به کمک نیروهای امداد نجات پیدا می‌کند، اما در این تصادف اثری از زن وجود ندارد. زن که چهره‌اش سوخته، به همت یک دکتر جراح پلاستیک پیدا می‌شود و...
زنده‌یاد جمیله شیخی، عبدالرضا اکبری، لعیا زنگنه، فریبا متخصص، محمود عزیزی، فرهاد جم، زهره حمیدی و مهران ضیغمی از جمله بازیگران این سریال بوده‌اند.

این سریال در ساعت‌های ۱۶ به‌وقت تهران، ۱۷ به‌وقت کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه راهی خانه‌های آی‌فیلمی‌ها در افغانستان و تاجیکستان می‌شود. بازپخش آن نیز در سه نوبت به‌فاصله شش ساعت روی آنتن می‏‎رود.

امتیاز شما