امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

عملیات رسانه ای مشترک در شبکه دنا و آموزش و پرورش

مشاهده ۱۲۴
۱۴۰۳/۰۱/۲۸- ۱۲:۳۰

امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار سرپرست آموزش و پرورش این استان، طراحی عملیات رسانه ای با سه موضوع هفته معلم، هدایت تحصیلی و امتحانات نهایی و شبهه نهایی را مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف مدیریت آموزش و پرورش را یک مدیریت چندوجهی دانست و افزود: استفاده از همه ظرفیت های آموزش و پرورش از جمله معلمان خلاق و نوآور، دانش آموزان ممتاز، مدیریت های کارآمد و امکانات آموزشی راه موفقیت در این مجموعه است.
رئوف درگیر بودن به مسائل سخت افزاری در آموزش و پرورش را در برخی موارد مانع از تحقق اهداف بزرگ تر و مهم تر دانست.
 وی عدم تثبیت معلمان در مدارس را از جمله ضعف های آموزش و پرورش دانست  و گفت باید شرایطی فراهم شود که به صورت نسبی امکان حضور معلمان برای چند سال در یک مدرسه فراهم شود.

مدیرکل شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان نقاط قوت زیادی را برای آموزش و پرورش برشمرد که از جمله آن‌ها می‌توان به نیروی انسانی متعهد و متخصص، برگزاری سرودهای دانش آموزی، لیگ جت (جهاد تبیین)، پنجشنبه‌های طلایی و... اشاره کرد.
سرپرست آموزش و پرورش استان آقای جمالی آرند ضمن تشکر از عملکرد صداوسیمای استان به ویژه در طرح هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش، رسیدن به فهم در مشترک در مسائل آموزش و پرورش را ضروری دانست.
 جمالی آرند افزود: آموزش و پرورش استان نیازمند برنامه محوری و این مهم نیازمند شناخت دقیق از مجموعه است.
وی افزود: راه برون رفت از مشکلات آموزش و پرورش استان را احصا کردیم که ان شالله این راهکارها را اجرائی خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش استان به جشنواره "الف¬تا" اشاره کرد و الگوهای برتر تدریس، تولیدات هنرستان‌ها و ابتکارات شخصی معلمان را زمینه ساز تعامل و هم افزایی میان معلمان و مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس دانست.

گفتنی است در پایان همین روز سرپرست آموزش و پرورش استان در برنامه زنده «گفتگو» سیمای دنا راجع به امتحانات نهایی و شبهه نهایی با مردم صحبت و گفتگو کرد.

امتیاز شما