امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس رسانه ای راهپیمایی نمازگزاران یاسوجی در حمایت از عملیات وعده صادق

مشاهده ۷۲
۱۴۰۳/۰۲/۰۱- ۱۱:۱۷

مراسم راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد و تصاویر آن از شبکه استانی دنا و شبکه‌های سراسری خبر1 و خبر2 پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، راهپیمایی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر یاسوج در محکومیت جنایات نابخشودنی صهیونیست در غزه و حمایت از عملیات موفق "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، پس از اقامه نماز جمعه، از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) به سمت مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد و از شبکه استانی دنا و شبکه‌های خبر1 و خبر2 بصورت زنده نمایش داده شد.
مراسم راهپیمایی حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی در سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد هم برگزار شد.
رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین، با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق قوانین بین المللی را نقض کرد و هفت نفر از نیرو‌ها و مستشاران جمهوری اسلامی را به شهادت رساند.
 سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی هم در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین امسال با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

امتیاز شما