امروز يك شنبه  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی منتخب مردم در شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از شبکه خاوران

مشاهده ۶۰
۱۴۰۳/۰۲/۰۹- ۱۲:۴۱

منتخب و نماینده فعلی مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از اقدامات شبکه خاوران در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نخعی نماینده فعلی  و منتخب مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ضمن تشکر از اقدامات رسانه ملی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی‌گفت : برگزاری مناظرات در دور اول انتخابات باعث شد تا مردم به شناخت بهتر و آگاهانه تری نسبت به نامزدها  برسند.

وی این برنامه را در ایجادشور انتخاباتی و  مشارکت مردم در انتخابات در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه بسیار تاثیرگذار عنوان کرد .

نماینده فعلی و منتخب مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی همچنین از عملکرد صدا و سیمای خراسان جنوبی در راستای انعکاس اقدامات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم ضمن تبریک به آقای نخعی برای موفقیت در انتخابات گفت: رسانه ملی در راستای جهاد تبیین آمادگی دارد تا اقدامات انجام شده توسط مسئولین در قوا مختلف را منعکس کند .

آینه داردر ادامه با بیان اینکه منتخبین مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور اول در استان همه از افرادی بودند که از این فرصت رسانه ملی بهره برد افزود : این اقدام  رسانه ملی با هدف ایجاد فرصت برابر، برای نامزدها در راستای معرفی توانمندی‌هایشان انجام گرفت .

در پایان این جلسه نخعی نماینده فعلی و منتخب مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ،با اهداء لوح سپاس از تلاش های مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی و رسانه ملی در دور اول انتخابات در استان تشکر کرد.

امتیاز شما