امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم افزایی بیشتر حوزه علمیه خراسان جنوبی و شبکه خاوران

مشاهده ۷۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۹- ۱۲:۴۸

در نشست هم اندیشی حوزه علمیه و شبکه خاوران بر هم افزایی بیشتر برای غنای محتوایی برنامه‌های دینی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در نشست هم اندیشی که به حضور مدیرکل و معاونین صداو سیمای خراسان جنوبی  و حجت الاسلام رستمیانی مدیریت حوزه علمیه استان و حجت الاسلام کفشدارطوسی مدیریت ارتباطات و رسانه حوزه علمیه خراسان و جمعی از معاونین حوزه علمیه استان با هدف غنای محتوایی و انتقال ارزش‌های دینی از طریق رسانه صدا و سیما برگزار شد .

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در این نشست با اعلام آمادگی شبکه خاوران برای استفاده از ظرفیت های انسانی و محتوایی حوزه علمیه گفت: ظرفیت‌های تولیدی ، خبری و آموزشی رسانه استانیو با هماهنگی قبلی آمادگی همکاری برای تهیه برنامه‌های مختص حوزه را داریم.

وی در ادامه گفت : با تیه برنامه‌های متنوع و متفاوت می توان ظرفیت های حوزه علمیه را در زمینه‌های مختلف علمی ، آموزشی، فرهنگی و ورزشی معرفی کرد.

حجت الاسلام رستمیانی مدیریت حوزه علمیه استان ضمن تشکر از همراهی شبکه خاوران گفت : در حوزه علمیه استان ظرفیت های زیر ساختی خوبی برای راه اندازی اخبار حوزه را داریم و از حیث محتوایی و اخبار  هم حوزه علمیه استان به مراکز بزرگ مانند قم و تهران نزدیک است .

وی همچنین با اشاره به پذیرش حوزه‌های علمیه در خرداد ماه سال جاری گفت : با توجه به حجمه‌های دشمن امیدورایم با همراهی رسانه شاهد حضور بیشتر جوانان برای فراگیری علوم دینی باشیم.

حجت الاسلام کفشدار طوسی مدیر ارتباطات و رسانه حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه به دنبال اثرگذاری و کیفیت بیشتر حوزه علمیه هستیم گفت: با تیم های بیشر و استفاده از ظرفیت موجود در مشهد و خراسان جنوبی به دنبال انجام کارهای رسانه ای مشترک و تاثیر گذار هستیم.

وی با اشاره به رشد 50 درصدی ثبت نام حوزه‌های علمیه در خراسان گفت : این آمار در کشور 5 درصد بوده است این رشد حال کار تبلیغات و درست رسانه بوده است.

مدیر ارتباطات و رسانه حوزه علمیه خراسان همچنین   از راه اندازی خبرگزاری حوزه علمیه خراسان ،  و بخش مخصوص حوزه در رایدو زیارت و ایده پارک تولید محتوا در حوزه علمیه خبر داد .

در این جلسه سایر معاونین صدا و سیمای خراسان جنوبی و حوزه علمیه ایده‌ها و نظرات خود برای تهیه و تولید برنامه‌های پر محتوا و تاثیر گذار بیان کردند.

امتیاز شما