امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

عیدانه‌های رادیو قم برای نوروز 98

مشاهده ۴۶۳
۱۳۹۷/۱۲/۱۱- ۱۳:۴۶

رادیو قم برای مخاطبان خود در نوروز 98 برنامه‌های شادی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روزهای 25 تا 29 اسفند برنامه‌های رادیو قم با موضوعات نوروزی به پیشواز سال جدید می‌روند. برنامه صبحگاهی «سلام زندگی» با موضوعات اجتماعی مانند یه کار جامانده در سال 97 ، یک کار مهم برای سال جدید، رفع کدورت‌ها و آشتی و دوستی به روی آنتن می‌رود. برنامه عصرگاهی «عصر بخیر قم» نیز با موضوعاتی مانند توجه به نیازمندان در آخر سال،‌ خرید نوروزی، ‌لباس نو و اخلاق نو به پیشواز نوروز می‌رود. همچنین برنامه شبانگاهی «شب چراغ» به مباحثی مانند تحول و جدید شدن و شعرهای نورزوی می‌پردازد.

برنامه‌های «فصل جوانی»، ‌«کاشانه»، «مردم و مسئولان»، «یه نفس تازه» و «پیام آشنا» نیز با مباحث خانه‌تکانی، خرید عید،‌ دید و بازدید ، تغذیه، ‌اتفاقات خوشایند در سال جدی، خداحافظی با سال 97، حضور مسئولان ستاد تسهیلات نوروزی، آداب و تاریخچه و رسوم عید برای نوجوانان و اشعار و ترانه‌های بهاری به استقبال بهار می‌روند.

ویژه برنامه زنده «بوی بهار» همزمان با لحظات تحویل سال نو از ساعت 23 تا 2 بامداد حال و هوای حرم حضرت معصومه (س)،‌ مسجد مقدس جمکران و گلزارهای شهدا را به صورت زنده منعکس می‌کند. همچنین ویژه برنامه‌های «صدای بهار» در صبح ایام نوروز و «قاصدبهار» در ساعات عصرگاهی ایام نوروز با محور صله ارحام،‌ تحول، سفر، ‌مناسبت‌های ماه رجب و آداب اجتماعی از صدای مرکز قم پخش می‌شود.

برنامه‌های «کوچه باغ بهاری» با رویکرد معرفی آداب و رسوم عید در روستاهای استان و «استان در سالی که گذشت» با محور بررسی اقدامات مهم ادارات و سازمان‌های استان در سال 97  برای ارائه به مخاطبان رادیو قم پخش خواهد شد.

امتیاز شما