امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای قم غرق در کرامت

مشاهده ۹۲
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۱۵:۲۰

سیمای نور و رادیو قم با ویژه برنامه‌های متنوع و زنده به استقبال دهه کرامت می روند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای نور و رادیو قم در دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه(س) شروع می‌شود و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد با 4 ویژه برنامه زنده «آستانه»، «کوثر ولایت»، «حریم عشق» و «با کریمان» همراه مخاطبان هستند.

سیمای نور با ویژه برنامه تلویزیونی «آستانه» از 19 تا 31 اردیبهشت هر روز از بام حرم مطهر بانوی کرامت و از ساعت 17:30 به مدت 60 دقیقه همراه مخاطبان هست. همچنین سیمای نور 21 اردیبهشت و در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) با ویژه برنامه «کوثر ولایت» میهمان خانه‌های مخاطبان استانی شبکه نور است.

رادیو قم هم با ویژه برنامه «حریم عشق» به صورت میدانی از 19 تا 31 اردیبهشت هر روز از ساعت 10 به مدت 60 دقیقه میزبان مخاطبان صدای مرکز قم است. همچنین رادیو قم در نوبت عصر هم با ویژه برنامه رادیویی «با کریمان» از 20 تا 23 اردیبهشت از ساعت 20 و به مدت 45 دقیقه در خدمت شنوندگان رادیو قم هست که این برنامه به صورت همزمان از رادیو فارس و رادیو خراسان رضوی نیز پخش می‌شود.

همچنین برنامه‌ها و جشنهای دهه کرامت که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار میشود نیز به صورت ویژه توسط سیمای نور و رادیو قم پوشش داده خواهد شد.

امتیاز شما