امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اشاعه فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی در شبکه اصفهان

مشاهده ۱۰۰۴
۱۳۹۸/۰۱/۲۴- ۱۱:۰۹

تفاهم نامه همکاری بین صداوسیمای مرکز اصفهان و سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان با هدف ترویج فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی و بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،مدیرکل مرکز اصفهان در نشست با غلامحسین عسکری  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اعلام کرد: شبکه استانی اصفهان همسو با ظرفیت‎ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی و آموزشی برنامه‌های ضروری سازمان نظام مهندسی ساختمان را برای دستیابی به اهداف حفاظت، بهره‌وری و مدیریت در حوزه‌های انرژی، آب، محیط زیست و ساخت‎و و ساز با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای استان تهیه و تولید می‌کند.
 عبدالحسینی افزود: حضور مدیران و کارشناسان سازمان نظام مهندسی در برنامه‌های گفت‌وگو محور ، ارائه نکات ایمنی و مصرف بهینه انرژی، تولید مستند گزارشی از عملکرد این سازمان از جمله محورهای برنامه سازی صداوسیما برای توسعه و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخائر ملی در شبکه اصفهان است.
وی تصریح کرد: رسانه ملی  نقش مؤثری در فرهنگ‎سازی دارد و آگاهی بخشی در زمینه افزایش بهره‎وری انرژی ، بهره‎گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه و بومی‎سازی فناوری‌های نوین لازم برای این حوزه و حرکت به سوی اعمال مدیریت سبز جزو وظایف ذاتی صداوسیماست.

تصاویر

امتیاز شما