امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک کانال اردو در ماه ضیافت‎الله

مشاهده ۴۳۱
۱۳۹۸/۰۲/۱۸- ۱۰:۳۷

ویژه‌ برنامه‎های کانال اردو در ماه ضیافت‎الله معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، مراسم قرائت قرآن از حرم امام رضا (ع) به صورت زنده هر سحرگاه ماه مبارک رمضان از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود. این برنامه بعد از اذان صبح و در سحرگاه هر روز ، به پخش قرائت قرآن اختصاص دارد. همچنین پخش تلاوت قرآن از حرم حضرت معصومه (س) نیز هر روز ساعت 14:45 از کانال اردو پخش می‌شود.
پخش مراسم سحری در ماه رمضان از حرم مطهر امام رضا(ع) به صورت زنده برای نخستین بار از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.
برنامه زنده « ماه خدا، راه رضا» ویژه برنامه کانال اردوی شبکه جهانی سحر است که با مشارکت کامل استان مقدس رضوی در ایام ماه مبارک رمضان است. این برنامه قبل از اذان صبح، هر سحرگاه به مدت 60 دقیقه از آنتن کانال اردو پخش می‌شود. برنامه زنده « ماه خدا، راه رضا» علاوه بر دعاهای سحرگاهی و آیتم های متنوع درخصوص ماه رمضان، با دعوت از علماء و کارشناسان مذهبی درباره ماه رمضان و ابعاد معنوی و برکات ماه ضیافت الهی برای بینندگان اردو زبان، مطالبی ارائه می‎دهد. اجرای این برنامه بر عهده باقر رضا کاظمی و تهیه‎کننده آن  سید حسام الدین مهاجری است.
برنامه « ماه خدا » ویژه برنامه افطاری کانال اردوی شبکه سحر در ماه میهمانی خداست. این برنامه به تهیه‎کنندگی عاطفه خالدی، تولید شده است و در هر برنامه، میهمان ویژه‌ای از طیف‌های مختلف جامعه از جمله استادان حوزه‌های مختلف، هنرمندان، ورزشکاران، افراد موفق و .. دعوت می‌شوند. اجرای « ماه خدا» را رباب منصوری و معصومه غلامی‌بر عهده دارند. مدت این برنامه 25 دقیقه است و هر روز قبل از افطار از کانال اردوی سحر پخش می‌شود.

امتیاز شما