امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه اترک همگام با راهپیمای روز قدس

مشاهده ۳۹۸
۱۳۹۸/۰۳/۰۸- ۰۹:۵۹

صداوسیمای مرکز خراسان شمالی با برنامه‌های ویژه در روزجهانی قدس با راهپیمایان همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک در روز جهانی قدس با ویژه برنامه « زخم زیتون » حال و هوای این راهپیمای بزرگ  را برای شنوندگان خود منعکس می‌کند.

 در این ویژه برنامه به بررسی و تبیین و تاثیر حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس در تقویت روحیه مقاومت پرداخته می‌شود. مصاحبه با گروه‎های مختلف مردم، گفت‎وگو با کارشناس، ارتباط تلفنی با مسئولان استان و امامان جمعه، موسیقی با کلام، پخش سخن بزرگان درخصوص قدس، حریم (درباره اهمیت قدس برای جهان اسلام)، تاریخچه سنگ‌ها (تاریخچه کوتاه درباره قدس و مبارزات مردمی)، گزارش‎های مردمی، تلفن و پیامک و... از جمله آیتم‎های این برنامه است.

«زخم زیتون» جمعه10 خرداد مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان، ساعت 10 به مدت دو ساعت به صورت زنده از صدای اترک به تهیه‎کنندگی مینا احمدی و گویندگی زهرا محمدی و جواد اسکندری به رویا مواج می‎‌رود.

سیمای شبکه اترک نیز با ویژه برنامه «سلام بر قدس» حضور با شکوه مردم در راهپیمای روز جهانی قدس را به نمایش می‎گذارد. پخش تلفن و پیامک‎های مردمی، گزارش و مصاحبه با شرکت‎کنندگان در راهپیمای، موسیقی، تصویر، کلام بزرگان و... از جمله آیتم‎های برنامه است.

«سلام بر قدس» به تهیه‎کنندگی علی ظریفیان، سید ابراهیم مسبوق و علی حسن‎نیا روز جمعه 10 خرداد، از ساعت 9 صبح به مدت 3 ساعت از سیمای اترک به طور زنده پخش می‌شود.

واحد خبر مرکز نیز با مجموعه خبری «گفت‎وگوی ویژه خبری » و همچنین پوشش راهپیمای‌هایی که در سطح استان برگزار می‌شود این روز را زنده نگاه می‎دارد.

 

تصاویر

امتیاز شما