امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

کارنامه صداوسیمای آذربایجان شرقی در پوشش مسابقات فوتسال

مشاهده ۶۶۵
۱۳۹۸/۰۴/۰۴- ۱۲:۱۵

به همت کارکنان مرکز آذربایجان شرقی حدود 2هزار دیقه برنامه برای پوشش دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از شبکه استانی سهند و شبکه ورزش سیما روی آنتن رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پوشش تلویزیونی این مسابقات بیش از 60  نفر از همکاران اعزامی از تهران و همکاران مرکز آذربایجان شرقی فعالیت داشتند. در این  تلاش گروهی همکاران حوزه فنی از تهران و همکاران گروه تصویربرداری، صدابرداری، کارگردانی، تهیه‎کننده مرکز مستقر در سالن و استودیو از مرکز تبریز دست به دست هم دادند تا تصاویر این رویداد بین‌المللی با بهترین کیفیت از قاب تلویزیون و رادیو پخش شود. در طی برگزاری مسابقات، واحد سیار HD اعزامی از تهران با هفت دوربین در سالن بازی‌ها مستقر شده و بازی‌ها به صورت زنده از صدای استانی و همچنین شبکه‌های سهند و ورزش به روی آنتن رفت.
این مسابقات به دو شکل بین‎المللی و داخلی پوشش داده شد. در پوشش بین‎المللی همه بازی‌های کشورهای میهمان از طریق شبکه ورزش در این کشورها پخش شد و در بخش داخلی، بازی‌های تیم ملی ایران، تیم های اندونزی – عراق، رده بندی و فینال  علاوه بر پخش در شبکه ورزش از شبکه سهند هم به روی آنتن رفت.
گفتنی است: در مجموع 1800 دقیقه برنامه از شبکه ورزش (مشتمل بر هر بیست بازی) و 480 دقیقه برنامه از صداوسیمای استانی سهند (مشتمل بر پخش بازی‌های ایران و بازی فینال) پخش می‎شود. 
در دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا دوازده تیم آسیایی از کشورهای ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه شرکت داشت که در پایان تیم‎های ژاپن و افغانستان در رده‌های اول و دوم قرار گرفت و ایران و اندونزی به ترتیب سوم و چهارم شدند.

امتیاز شما