امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گفت‎وگوی «تهران ورزشی» با بانوی اول موتورسواری ایران

مشاهده ۴۳۸
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۱۰:۰۲

افسانه جباری، موتورسواری که در دوران بارداری خود، قهرمان ایران شد، امروز چهارشنبه پنجم تیر، با حضور در برنامه «تهران ورزشی» با مخاطبان رادیو تهران همراه می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «تهران ورزشی» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که هر روز شنبه تا پنجشنبه ساعت 10:30 در گفت‎وگو با ورزشکاران، مسئولان ورزشی و دست‎اندرکاران این حوزه  از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز به روی آنتن می‎رود. این برنامه امروز (5 تیر) میزبان قهرمان موتورسواری ایران افسانه جباری است تا با او به صورت کامل درباره حضورش در مسابقات، قهرمانی و شرایط این روزهای زندگی‎اش و... گفت وگو کند.

افسانه جباری نفر اول موتور سواری بانوان ایران،  34 ساله و اهل تهران است. او سال 90 برای تعلیم رانندگی به یکی از دوستانش به پیست کوهسار رفت، موتورسواران را دید و مسیر زندگی‌اش تغییر کرد. از قبل به موتورسواری علاقه داشت اما از آن روز به این سو تصمیم جدی مبنی بر آغاز حرفه‌ای فعالیت در این رشته را گرفت و...؛ ادامه این داستان و موفقیت بانوی اول موتور سواری ایران را از رادیو تهران بشنوید.

در تهران ورزشی اخبار و رویدادهای ورزشی به لحظه پیگیری می‌شود، در برنامه با اشخاصی گفت وگو می‌شود که در راس رویدادها، اخبار یا حواشی ورزشی هستند. بازیکنان رشته‌های ورزشی، سرمربیان و روسای فدراسیون‌های مختلف ورزشی از میهمانان این برنامه هستند که به فراخور بازی‌ها، مسابقات و اتفاقات اخیر با آن‎ها مصاحبه می‌شود.

محمدهادی نه برادر تهیه‎کنندگی برنامه «تهران ورزشی» و محمد میر کارشناس مجری این برنامه ورزشی از رادیو تهران است.

امتیاز شما