امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شرکت‎های دانش‎بنیان نقش تاثیرگذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

مشاهده ۶۸۷
۱۳۹۸/۰۴/۱۳- ۱۱:۵۹

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از حمایت رسانه استانی از شرکت‎های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف در دیدار با رئیس، معاونان و فعالان شرکت‎های دانش‎بنیان پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد دستیابی به علم و دانش را مهم‎ترین مولفه عزت و قدرت هر جامعه‎ای دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی‌ با ایجاد روحیه خودباوری در جامعه شاهد شتاب رشد علمی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه جوانان و فارغ التحصیلان با مراجعه به پارک علم و فناوری با ایجاد خلاقیت و نوآوری با حمایت این مجموعه می‎توانند کارهای بزرگی انجام دهند که موجب پیشرفت علمی‌کشور و تبدیل شدن علم و ایجاد ثروت شود گفت:

صداوسیما همواره به عنوان حامی و پشتیبان تولید علم در کشور بوده و رسانه استانی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد از شرکت‎های دانش بنیان حمایت کند.

وی افزود: شبکه استانی در بخش‎های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی  آمادگی دارد تا نجبگان و موسسان شرکت‎های دانش بنیان استان را در برنامه‌های مختلف به مردم معرفی کند.

هاشمی رئیس پارک علم و فناوری استان، اقدام مدیرکل مرکز را در بها دادن به نخبگان جوان و شرکت‎های دانش بنیان شایسته قدردانی دانست و گفت: تعداد 114 شرکت دانش‎بنیان در پارک فناوری استان به ثبت رسیده که این خود نشان از اشتیاق جوانان این خطه به پیشرفت فناوری دارد.

در این نشست مؤسسان و نخبگان علمی مستقر در پارک علم و فناوری استان درباره اختراعات، توانمندی، خلاقیت و مشکلات خود، توضیحاتی ارائه دادند.

امتیاز شما