امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد از بخش‌های خبری دنا

مشاهده ۵۶
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۱۰:۳۲

همزمان باسراسرکشور، زنگ سلامت در نخستین روز از هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت در سه هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد و از بخش های مختلف خبری شبکه استانی دنا پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد و تهیه و پخش تصاویر آن از بخش های خبری شبکه استانی دنا به مناسبت هفته سلامت فرصت مناسبی برای بیان اهمیت و جایگاه سلامت و بهداشت در راستای تامین سلامت کودکان و نوجوانان است.

محمد جمالی، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان شهید پرهیزگار مادوان گفت: ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری مهمی‌برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید ویژه‌ای بر روی موضوع سلامت دانش آموزان در دو بخش جسمی و روحی شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس این سند باید در مدارس به دنبال تربیت نسلی باشیم که با فراگیری اصول مختلف بهداشتی و سلامتی در مسیر توسعه کشور گام بردارند.
 وی با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند و سلامت آنها نقش مهمی در توسعه و بالندگی جامعه دارد گفت: هرچه اطلاعات دانش آموزان درحوزه سلامت بیشتر باشد، خانواده و جامعه سالم‌تری خواهیم داشت و این امر مستلزم همکاری هرچه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و رسانه‌ها با آموزش وپرورش برای ارتقاء بهداشت و سلامت دانش آموزان است.

امتیاز شما