امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی مسائل و مشکلات، پیشرفت‎ها و توسعه‌های شهری تبریز در شبکه استانی

مشاهده ۸۰۳
۱۳۹۸/۰۴/۱۵- ۱۳:۰۵

توسعه و پیشرفت‎های عمرانی و شهری کلانشهر تبریز و همچنین مسائل و مشکلات موجود در مناطق مختلف آن در فصل جدید برنامه «تبریزیم» بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  فصل تازه  تابستانه برنامه تلویزیونی « تبریزیم» به تهیه کنندگی حسن بیل افکن، روی آنتن شبکه سهند می‎رود.

«تبریزیم» برنامه‌ای مشارکتی با شهرداری کلانشهر تبریز است که شنبه تا پنجشنبه، از ساعت 19 به مدت تقریبی 30 دقیقه به صورت زنده تقدیم مخاطبان شبکه سهند می‌شود.
در فصل جدید این برنامه آیتم‎های زنده و تولیدی متنوعی پیش‎بینی شده است. حضور میهمان در برنامه به‎منظور پاسخگویی به سوالات مردمی، برقراری ارتباط تصویری و تلفنی به صورت زنده با مسئولان شهری برای پیگیری مشکلات مطرح شده در بخش نیه بئله، بررسی روزنامه‌ها و خبرگزاری‎ها و رصد خبرهای مرتبط با اقدامات شهرداری‌ها، طرح پیامک‎های مردمی، بخش نمایشی نیه بئله (چرا این چنین؟) با هدف نمایش انتقادات مردمی در قالب طنز و پخش گرافیک‎های آموزشی پیام شهروندی از تدارکات این برنامه است.
همچنین بخش اورگشاخ (یاد بگیریم) با موضوع آموزش چگونگی استفاده و مراقبت از اموال عمومی نظیر سیستم حمل و نقل عمومی – فضای سبز شهری و ... و آیتم واریمیز-یوخوموز (دار و ندارِ ما) ویژه معرفی امکانات رفاهی- خدماتی شهر که کمتر با اقبال مردم مواجه بوده، بخش اللریز آغریماسین (دست شما درد نکند) مختص تشکر و قدردانی از مسئولانی که با هدف حل مشکلات مطرح شده اقدام کرده اند، از دیگر بخش های گنجانده شده در این برنامه است.
همچنین آیتم «تبریزگردی» بخش جدیدی است که در آن گروه برنامه‎ساز در اتوبوس‎های تبریزگردی با مسافران و گردشگران همراه شده و ضمن ضبط تصاویر مربوط به اماکن دیدنی و تاریخی تبریز از نظرات و ایده‌های گردشگران هم استفاده می‌کند.
در «تبریزیم» حسن بیل افکن تهیه‎کننده، محمدباقر وثوقی کارگردان تلویزیونی، یونس مقدم کارگردان هنری، جمیل محمدی دستیار تهیه کننده، ناصر حافظان بازیگر، مهدی نورزاد صداپیشه، شهیرلادی دستیار تصویربردار، ابوالحسنی صدابردار، ابراهیمی دستیار صدای، نیکمندان نورپرداز، امین افواجی تدوینگر و خوشپوری گزارشگر این برنامه است.
فرشباف و علیاری گریمور برنامه ،رامین راستی و صفیه اصلانی مجریان و نیکمندان، حسین پور، محمودی و حسین زاده تصویربرداران آن هستند.

تصاویر

امتیاز شما