امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

حال و هوای شبکه استانی دنا بوی عطر امام رضا(ع) گرفت

مشاهده ۵۰۶
۱۳۹۸/۰۴/۱۷- ۱۲:۳۸

صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه‌هایی به مناسبت دهه کرامت، فرخنده میلاد حضرت معصومه(س) و هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا با پخش فیلم‌های سینمایی «هرشب تنهایی»، «روز هشتم»، انیمیشن برای کودکان، برنامه تولیدی «بهون مهر»، «نگاه روز» با حضور کارشناسان و خادمین حرم مطهر، «شویل دنا» و «صبح دنا»، به صورت ویژه به موضوع ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) می‌پردازد.

این برنامه‌ها به آثار و برکات حضور این دو معصوم در کشور و کرامات ویژه آنان اختصاص دارد. حضور خادمان آستان قدس رضوی در برنامه و برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه و شاه چراغ، پخش نماهنگ، مشاعره رضوی و پخش نماهنگ از دیگر برنامه‌های سیمای دنا در دهه کرامت است. همچنین صدای مرکز در برنامه‌های روتین خود با موضوع میلاد کریمه اهل بیت (س) و میلاد حضرت ثامن‌الحجج روی آنتن می‌رود. تهیه و پخش ویژه برنامه «امام رئوف» و «بانوی کرامت» و برقراری ارتباط با شهرهای مقدس قم و مشهد، پخش نمایش‎­های رادیویی مختلف با حال و هوای میلاد و پخش سخنرانی‌های مرتبط نیز از دیگر تدارکات رادیو دنا به مناسبت دهه کرامت است.

امتیاز شما