امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

آثار ارائه شده همسو با استانداردهای جهانی

مشاهده ۵۱۶
۱۳۹۸/۰۴/۱۷- ۱۵:۴۷

رئیس هیئت انتخاب و داوری بخش موشن گرافیک، آموزشی، تبلیغاتی، عنوان‎بندی و جلوه‌های بصری از ارسال آثار باکیفیت به دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید مسعود شجاعی طباطبایی رئیس هیئت انتخاب و داوری بخش موشن گرافیک، آموزشی، تبلیغاتی، عنوان بندی و جلوه‌های بصری درباره ارزیابی‎اش از آثار ارائه شده به دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی گفت: به نظر من آثاری که امسال به جشنواره ارائه شده بودند، بسیار آثار خوبی بودند و اتفاق مهمی‌ که در آن مشهود بود، حضور پرتوان هنرمندان مراکز استان‎ها بود. به نظرم توانمندی هنرمندان شهرستانی در این جشنواره مثال زدنی است.
وی افزود: کارهایی که ما شاهد بودیم، کارهایی بودند که با استانداردهای جهانی ؛ چه به لحاظ محتوا و چه کیفی قابل مقایسه بودند. به عنوان مثال زاهدان که به نسبت محروم به حساب می‎آید، فوق‎العاده آثار فاخر و خوبی را ارائه کرده بود.
شجاعی در ادامه درباره تاثیر این جشنوراه بر آثار و هنرمندان هم گفت: من فکر می‌کنم ادامه ارتباط و تعامل مستمر با هنرمندان برگزیده می‎تواند آثار به مراتب مثبت‎تری روی کارها و هنرمندان بگذارد. اینکه ما فقط برگزیده‌ها را معرفی کرده و جایزه بدهیم کافی نیست، بلکه این جشنواره آغاز کار است تا  شرایط را برای استعدادها مهیا کنیم و سفارش کار به آن‎ها بدهیم و به طور کلی حمایت مالی و معنوی از آن‎ها کنیم.

وی با بیان اینکه بهتر است که روی هنرمندان استان‎های دیگر هم سرمایه‎گذاری شود گفت:  هنرمندان تهرانی از امکانات بهره‎مند هستند اما هنرمندان شهرستانی نیاز به حمایت دارند.

 

امتیاز شما