امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا‌وسیما در جامعه امیدآفرین است

مشاهده ۱۶۱
۱۳۹۸/۰۶/۰۳- ۱۲:۱۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل صداوسیمای این استان، نقش صدا‌وسیما را در انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی‌ بسیار با اهمیت و امیدآفرین توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسین کلانتر در جلسه دیدار با مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق کمتر توسعه یافته ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه را در پی دارد. وی افزود: مسئولان سازمان صد‌اوسیما همواره با عزمی راسخ برای فرداهایی بهتر و برتر در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی به موقع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی رسانه استانی به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، جز با همکاری شبانه‌روزی و احساس مسئولیت‌پذیری مدیرکل و همکاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد امکان پذیر نبود.

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برگرفته از جانفشانی خون هزاران شهید، جانباز و ایثارگر دانست و گفت: مسئولان و دولتمردان ایران اسلامی‌ برای توسعه کشور و مناطق کمتر توسعه یافته، به‌رغم موانع و تنگناها گام‌های اساسی برداشتند.
                                       

امتیاز شما