امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

هفته دفاع مقدس در قاب سهند

مشاهده ۳۱۸
۱۳۹۸/۰۶/۳۰- ۱۱:۰۷

صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی با محور ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری دینی و ملی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «غیرت حماسه سی» به تهیه کنندگی عباس احمدزاده در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای در هفته دفاع مقدس از شبکه سهند پخش می‌شود. همچنین ویژه برنامه تلویزیونی «دفاع مقدس» به تهیه کنندگی مرتضی مقدس در 7 برنامه 70 دقیقه‌ای مخاطبان را همراهی می‌کند.

پخش فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تهیه گزارش‌هایی از نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری، پخش زنده رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور، پوشش تصویری همایش‌ها و مراسم‌های مختلف در سطح استان، پخش مستندهای مختلف، کلیپ و نماهنگ‌های متنوع از سال‌های ایثار و مقاومت، فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی از دیگر برنامه‌های شبکه سهنددر هفته دفاع مقدس است.

صدای مرکز آذربایجان شرقی هم در برنامه‌های روتین «سحرلر»، «یک پیام یک ترانه»، «خانواده»، «دعوت»، «دانشیق»، «صدای ورزش» و «آخشاملار» با اطلاع‌رسانی مراسم‌ها، دعوت از فرماندهان نظامی و انتظامی، پخش سرودهای حماسی، تهیه گزارش از خانواده‌های شهدا، پخش خاطرات و آنونس‌های دفاع مقدس، یاد و خاطرات سال‌های خون و حماسه و جانفشانی رزمندگان را گرامی می‌دارد.

پخش ویژه برنامه آغاز هفته دفاع مقدس در آخرین روز شهریور و پوشش مراسم رژه با تهیه گزارش‌های زنده رادیویی از محل برگزاری مراسم، پخش ویژه برنامه «رادیو جبهه» از نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایدار، برنامه «سیزلر ـ مسئوللار»، نمایش‌های سی سردار، کارگر ساده، سوسنگرد، قهرمانی، بهشت همینجاست، تک تیرانداز، سردار توپخانه و پل حمید» و پخش برنامه «عاشورائیلر» از دیگر تمهیدات رادیو تبریز در هفته دفاع مقدس است .

علاوه براین، رادیو شهر مراغه هم با پخش برنامه‌های«ایثار جلوه لری»، «سحر گوروشی»، «رحمت قاپیسی»، «آخشاملار سسی»، «ائویمیز» و پخش زنده مراسم رژه، به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود.

معاونت خبر مرکز علاوه بر پوشش خبری رویدادها و برنامه‌های این هفته در تبریز و شهرستان‌ها و اطلاع رسانی برنامه‌های ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با تهیه و پخش گزارش‌های خبری و گفت‌وگوهای ویژه خبری در هفته دفاع مقدس با شما همراه می‌شود.

امتیاز شما