امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

نصب و راه‎اندازی تجهیزات فنی در صداوسیمای مرکز بوشهر

مشاهده ۴۵۶
۱۳۹۸/۰۷/۱۰- ۱۴:۴۳

واحد فنی مرکز بوشهر در 6 ماهه اول امسال تعداد زیادی از تجهیزات فنی خود را ارتقاء، نصب و راه‎اندازی کرد که از جمله آن‎ها نصب و ارتقاء دستگاه استورچ جدید ویدئو با افزایش ظرفیت به 192 ترابایت است، همچنین ارتقاء دکور رِژی استودیو کودک، مرتب‎سازی CABLING استودیو و ارتباط‎ها، تعویض میز میکسر استودیو کودک نیز از دیگر اقدامات این مرکز است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برای اولین بار نیز واحد فنی مرکز نیز توانست از طریق فیبر نوری ورزشگاه 15000 نفری شهید مهدوی بوشهر و فیبر نوری امامزاده محمد بن باقر (ع) بوشهر با سالن STM-1  مرکز ارتباط برقرار کند و همچنین بازی‌های لیگ برتر و مراسم‎های عزاداری دهه اول محرم را روی بستر فیبر نوری پوشش دهد. طرح روشنایی با تابش نور لیزر از پایین دکل به منشور شیشه‌ای نصب شده بالای دکل ایستگاه رادیویی شهید احمدی جوان چغادک، طراحی و نصب سیستم کنترل و مانیتورینگ از راه دور فرستنده‌های شبکه استانی رادیو توسط میکروکنترلر AVR روی بستر اینترانت و WIFA، ساخت سیستم اعلام هشدار RF صدا و ارسال میزان درصد مدولاسیون فرستنده رادیویی توسط میکروکنترلر AVR و ماژول‎های فرستنده و گیرنده رادیویی از دیگر مواردی است که برای نخستین بار در واحد فنی مرکز نصب و راه‎اندازی شده است.

فرستنده پرقدرت دیجیتال مربوط به پخش برنامه‌های TS3 به ایستگاه پرقدرت کوه مند انتقال یافت که به زودی به بهره‎برداری می‎رسد و پس از نصب و راه‎اندازی TS3 اطلاعات مربوطه اعلام و در اختیار عموم قرار می‎گیرد. البته قابل ذکر است که ایستگاه کوه‎مند حدود 60 درصد استان را تحت پوشش شبکه‌های ملی و بومی قرار داده است و از این حیث دارای جایگاه و رتبه مهمی در کشور است.

 

امتیاز شما