امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

8050 دقیقه برنامه دفاع مقدسی در صداوسیمای زنجان

مشاهده ۳۵۱
۱۳۹۸/۰۷/۱۰- ۱۶:۴۸

رسانه استانی امسال طبق سنوات گذشته برنامه ریزی گسترده ای را برای پاسداشت رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام داده و بیش از 8000 دقیقه برنامه در حوزه‌های صدا، سیما و خبر تولید، تأمین و پخش کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حماسه مقاومت هشت ساله ملت قهرمان ایران، همواره یادآور فداکاری نستوهانه دلاور مردانی است که با تقدیم خون پاکشان از سرحدات ایمان و غیرت پاسداری نمودند.

در این راستا رسانه استانی امسال طبق سنوات گذشته برنامه ریزی گسترده ای را برای پاسداشت رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام داده و بیش از 8000 دقیقه برنامه در حوزه‌های صدا، سیما و خبر تولید، تأمین و پخش کرد.

یکی از مهمترین برنامه‌های امسال در سیما پوشش رژه نیروهای مسلح بود که برای اولین بار به صورت زنده انجام شد .

ویژه برنامه زنده حدیث ایثار از محل مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع)، با حضور اقشار مختلف مردم در برنامه به روی آنتن رفت، مشارکت فعال در برگزاری بازنمایی عملیات کربلای 5 و پوشش کامل این برنامه، اختصاص برنامه‌های امتداد و زنجانا سلام، آلاچیق سایر برنامه‌های روتین و همچنین تأمین برنامه‌های مختلف از جمله اقدامات شبکه استانی اشراق برای هفته دفاع مقدس بود.

در مجموع معاونت سیما 4860 دقیقه در شبکه استانی به این هفته اختصاص داد.

شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه زنده «حماسه لی گونلر»، گلگشت موسیقی، ویژه نواها و سرودهای دوران دفاع مقدس، یاشاییش، گلبرگ، شریعت یولی و سایر برنامه‌های روتین و تامینی بمدت 2640 دقیقه به هفته دفاع مقدس اختصاص داد.

رادیو نمای مرکز هم با انتشار 150 اسلاید به تعداد 912 بار انتشار از تصاویر مناسبتی هفته دفاع مقدس، صفحه رادیو نما را به تصاویر ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مزین کرد.

معاونت اطلاعات و اخبار هم با تولید و پخش 211 عنوان گزارش، خبر مکتوب، تفسیر رادیو تلویزیونی و گفتگوی ویژه بمدت 508 دقیقه در هفته دفاع مقدس همراه مخاطبان خود بود.

معاونت فضای مجازی مرکز هم همگام با سایر معاونت های تولیدی با تولید و انتشار 66 عنوان آیتم درقالب پوستر، متن و عکس، اینفوگرافی و پادکست، متن و عکس و همچنین راه اندازی صفحه ویژه دفاع مقدس در سایت مرکز به این مناسبت هم در تاریخ انقلاب اسلامی‌ پرداخت.

در مجموع تلاش شد تا گوشه ای دلاورمردی‌های شهداء و ایثارگران در طی این سالها به تصویر کشیده شود که امید است مورد توجه مخاطبان محترم رسانه استانی قرار گرفته باشد.

امتیاز شما