امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

با «راهش اینه» با اعتماد به نفس دربازار بورس سرمایه‎گذاری کنید

مشاهده ۵۸۷
۱۳۹۸/۰۷/۲۸- ۱۱:۰۷

برنامه «راهش اینه» در هفته پیش‎رو روزهای دوشنبه و چهارشنبه روی آنتن شبکه هفت سیما می‎رود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، برنامه «راهش اینه» این هفته به موضوع سرمایه‎گذاری هوشمند و مقدمات بورس می‎پردازد و همچنین روش‎های افزایش اعتماد به نفس در جوانان را بررسی می‎کند.

دوشنبه 29 مهر، سرمایه‎گذاری هوشمند و مقدمات ورود به بازار بورس، موضوع برنامه «راهش اینه» است که با حضورآقای عبدالحسین زمانی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای سرمایه، به بحث و بررسی گذاشته می‎شود.
موضوع بازارهای سرمایه به‎ویژه بورس مخاطبان بسیاری دارد و یکی از زمینه‌های سرمایه‎گذاری است که متاسفانه اطلاعات کمی درباره آن وجود دارد.

 اعتماد به نفس کلید اساسی موفقیت است. افراد دارای خودباوری و اعتماد به نفس ، بهانه‎گیر نیستند و انگیزه‌های قوی دارند. در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شوند و سعی می‌کنند دلایل اشتباهات خود را بفهمند. به دنبال موفقیت هستند نه جلب توجه افراد. همواره در پی حل مشکلات به بهترین روش‎های ممکن هستند و کارها را به زمان دیگر موکول نمی‌کنند. خودشناسی قوی دارند و در پی رشد در ابعاد مختلف هستند. بنابراین اعتماد به نفس نقش مهم و کلیدی در موفقیت کسب و کارها و کارآفرینی دارد و آموزش و پرورش در کشورهای توسعه یافته از سنین کودکی، در این باره اهتمام ویژه دارند.

این برنامه چهارشنبه اول آبان با حضور  سعید قنبری، به نقش اعتماد به نفس در کارآفرینی می‌پردازد و روش‎های افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس را در جوانان بررسی می‌کند.

برنامه «راهش اینه»، برنامه‎ای است در حوزه کسب و کار و کارآفرینی که به تهیه‎کنندگی پرتو رضایان، روزهای زوج ساعت 19 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

 

 

 

 

 

 

امتیاز شما