امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر رادیو پیام و آوا از سازمان فناوری اطلاعات

مشاهده ۳۳۴
۱۳۹۸/۰۷/۲۹- ۰۸:۱۱

مدیران رادیو پیام و آوا با با معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به منظور توسعه مناسبات ارتباطی و رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ملازاده در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه  ارتباطات و اطلاعات در خدمات‌رسانی به مردم، رادیو را به عنوان رسانه موثر و فراگیر برای اطلاع‌رسانی در تمام حوزه‌ها دانست و آمادگی این رسانه را برای همکاری و تعامل بیش از پیش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.

امیر ناظمی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات نیز در این دیدار گفت: جهان امروز تحت تأثیر رسانه‌ها و تکنولوژی‌های نوین ارتباطی است. وی همچنین بر اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای به‌ویژه رسانه رادیو تاکید و آمادگی این سازمان را برای همکاری دوجانبه اعلام کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ابراز امیدواری کرد با توسعه مناسبات متقابل، امکان استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های موجود طرفین برای خدمت‌رسانی هر چه شایسته‌تر به هموطنان که غایت اهداف هر دو طرف ماست، هماهنگی و همکاری لازم صورت گیرد.

گفتنی است در این دیدار مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا از اولین فرستنده رادیویی کشور و ساختمان قدیم رادیو(اولین استودیوی رادیویی کشور) مستقر در این وزارتخانه بازدید کرد و گفت: رادیو پیام برای همکاری و پخش برنامه زنده رادیویی در سالروز تاسیس رادیو از اولین ساختمان رادیو آمادگی دارد.

امتیاز شما