امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز زنجان به‎مناسبت سیزده آبان

مشاهده ۲۹۱
۱۳۹۸/۰۸/۱۲- ۰۸:۵۷

صداوسیمای مرکز زنجان به‎مناسبت سیزده آبان، برنامه‌های مختلفی را در قالب مستند، برنامه‌های تحلیلی و تفسیر همچنین پوشش رسانه‎ای راهپیمایی برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیزدهم آبان، که در تقویم  کشورمان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران یعنی تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان انقلابی و تسخیر  لانه جاسوسی آمریکا است، از این رو صداوسیمای مرکز زنجان برنامه‌های مختلفی را در قالب مستند، برنامه‌های تحلیلی و تفسیر همچنین پوشش رسانه‎ای راهپیمایی این روز را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

 معاونت سیما  از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 13 آبان، در قالب برنامه‎ای زنده حضور یکپارچه و باشکوه دانش‎آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و آحاد مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی را به نمایش می‎گذارد. در این ویژه برنامه همچنین با دعوت از صاحبنظران و کارشناسان سیاسی، ابعاد این حادثه تاریخ‎ساز در روند انقلاب اسلامی‌بررسی می‎شود. پخش پیام‎های مردمی، سرودهای انقلابی، وله و شعرخوانی شاعران انقلابی از دیگر آیتم‎های این ویژه برنامه است.

شبکه اشراق مستندهای متعددی را نیز با این موضوع تدارک دیده است که از آن جمله می توان به «نگاهی به 13آبان» ، «یاد یار» و «444 روز» اشاره کرد.

علاوه بر این پخش تیزرها، سرودها و ویدئو کلیپ‎های مختلف به منظور تبیین جنایت‎ها و خیانت‎های مختلف استکبار جهانی و در رأس آمریکا در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایران و همچنین دعوت مردم به حضور باشکوه در راهپیمایی ، فیلم سینمایی و ده‎ها برنامه دیگر تأمینی از دیگر برنامه‌های سیماست.

همچنین زیرنویس‎های متعدد در خصوص مسیرهای راهپیمایی و کلام امام (ره) و رهبری معظم انقلاب در خصوص این حماسه بزرگ نیز از شبکه استانی پخش می‌شود.

 معاونت صدای مرکز هم  علاوه بر پوشش زنده راهپیمایی، رویدادهای این مناسبت مهم تاریخی را با حضور کارشناسان در برنامه‌های مردم و مسئولین، آخشاملار و ویژه برنامه انقلاب دوم، ابعاد مختلف بررسی می‎کند.

رادیو استانی نیز مسیرهای راهپیمایی را در فواصل مختلف برنامه‌ها مکررا اطلاع‎رسانی می‌کند.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم علاوه بر پوشش اخبار مرتبط با برنامه‌های یوم‎الله سیزده آبان و راهپیمایی باشکوه این روز در مرکز استان و شهرستان‎های تابعه، تفاسیر و گفتگوی ویژه خبری را با موضوع  این حماسه بزرگ آماده پخش کرده است.

معاونت فضای مجازی هم همگام با معاونت‎های تولیدی برای 13 آبان برنامه‎ریزی خوبی انجام داده است. تولید پوستر، اینفوگرافیک، ویدئو و نماهنگ، پخش زنده راهپیمایی ۱۳ آبان در اینستاگرام و بازنشر تولیدات مختلف و نیز انتشار یادداشت‎های متعدد در خصوص جنایت‎های آمریکا در ایران و جهان از جمله برنامه‌های فضای مجازی مرکز برای این مناسبت به شمار می‎آیند.

امتیاز شما