امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی استاندار زنجان از عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار زلزله شمالغرب

مشاهده ۳۱۵
۱۳۹۸/۰۸/۱۸- ۰۹:۰۹

حقیقی با قدردانی از پوشش اخبار زلزله توسط صداوسیمای مرکز زنجان از مردم خواست اخبار مربوط به حوادث را تنها از شبکه اشراق و مدیرت بحران استان پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی وقوع زلزله در شمالغرب کشور، ستاد مدیریت صداوسیمای مرکز زنجان تشکیل شد و معاونین در مرکز حضور پیدا کردند.

رادیو زنجان با قطع برنامه‌های عادی خود، بلافاصله با رادیو آذربایجان شرقی ارتباط زنده برقرار کرد و شنوندگان خود را در جریان آخرین اخبار زلزله قرار داد.

اکیپ خبری معاونت خبر نیز بلافاصله در ستاد مدیریت بحران استان مستقر شد تا از نزدیک آخرین اخبار را اطلاع رسانی کند.

معاونت سیما نیز بلافاصله بعد از زلزله با اطلاع رسانی مستمر در قالب زیرنویس، آخرین اطلاعات و اخبار و توصیه‌های لازم را به شهروندان استان ارائه کرد و این اطلاع رسانی به صورت مستمر همچنان ادامه دارد. همچنین با مهیاکردن استودیو پخش، امکان یک بخش خبری ویژه در ساعت ۴ بامداد و ارتباط تلفنی با مدیریت بحران استان و فرماندار زنجان را فراهم کرد.

استاندار زنجان در جلسه ستاد مدیریت استان از عملکرد صداوسیمای استان قدردانی کرد. حقیقی با قدردانی از پوشش اخبار زلزله توسط صداوسیمای مرکز زنجان از مردم خواست اخبار مربوط به حوادث را تنها از شبکه اشراق و مدیرت بحران استان پیگیری کنند.

امتیاز شما