امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«صبح زیبا» برنامه‌ای شاد و متفاوت در رادیو نمایش

مشاهده ۲۲۵
۱۳۹۸/۰۸/۲۷- ۱۱:۳۱

«صبح زیبا» عنوان برنامه‌ای مفرح و شاد صبحگاهی است که هر روز از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجید حیدری از نویسندگان برنامه «صبح زیبا» گفت: سعی کردیم یک برنامه متفاوت و شاد برای بالابردن روحیه مردم در صبح داشته باشیم و در این برنامه تلاش می‌کنیم با حضور هنرمندان رادیو نمایش که این حرفه را بلدند و سال‌ها در زمینه طنز سابقه دارند، برنامه قابل قبولی ارائه دهیم که امیدواریم مورد توجه شنوندگان رادیو نمایش قرار گیرد.

وی ادامه داد: شکل برنامه را طوری طراحی کردیم که من به همراه سمیرا شکوهی و علی بنه گزی از همکاران گروه نویسندگی«صبح زیبا» هر روز یک موضوع مشخص داریم و روی یک موضوع یا بحث مشخص کار می‌کنیم و دراین راستا سعی کردیم به سراغ موضوعاتی برویم دغدغه مردم باشد تا بتوانیم با آنها ارتباط بیشتری برقرار کنیم.

حیدری تأکید کرد: صفر تا صد «صبح زیبا» توسط نویسندگان نوشته می‌شود،  این برنامه هیچ قسمت آرشیوی ندارد، هیچ قسمتی از اینترنت استفاده نمی‌شود، من و تمام نویسنده‌ها صفر تا صد کار را خودمان می نویسیم که بسیار سخت است.

برنامه«صبح زیبا» شنبه تا پنج‌شنبه هر روز ساعت 6:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی امیر زنده‌دلان، اجرای محمدرضا قلمبر و با حضور بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید می‌شود.

امتیاز شما