امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته بسیج در مرکز اصفهان

مشاهده ۵۱۲
۱۳۹۸/۰۹/۰۳- ۱۳:۱۹

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، صداوسیمای مرکز اصفهان برنامه‌هایی را طراحی، تولید و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز اصفهان در هفته بسیج برنامه‌هایی را با عناوین «گفت‎وگوی هفته»، «اصفهان امروز»، «به وقت خانه»، «چهارباغ» و برنامه ورزشی «ضربه آزاد» به صورت موضوع محور تولید می‌کند و به یکی از فعالیت‎های بسیج، اشتغال‎زایی و کار آفرینی، محرومیت‎زدایی از محلات، گروه‌های جهاد سازندگی و پزشکی و برنامه‌های جنبی محلات می‌پردازد.

رادیو اصفهان نیز با برنامه‌هایی همچون «جاده جوانی»، «چهارباغ»، «با این ستاره‌ها» به منظور آشنا کردن مخاطبان با شهدا، ارائه الگو به جوانان و بالا بردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ضمن انتخاب یک موضوع مناسب به معرفی چهره‌های فعال و برجسته بسیج و خدمات آن‌ها در شهرستان‎های استان می‌پردازد.

در برنامه‌های عصرگاهی رادیو اصفهان هم به اردوهای جهادی و خدمات بسیج در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پرداخته می‌شود و در برنامه صبحگاهی «سلام اصفهان» نیز یک آیتم با محور بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج پخش می‌شود و در فواصل پخش برنامه‌ها هم با توجه به نام‎گذاری ایام هفته بسیج در قالب متن و ترانه‌های متناسب به این موضوع پرداخته می‌شود.

همچنین در برنامه «ایران 626» کارآفرینان بسیجی در هفته بسیج معرفی و زمینه‌های شغلی فراهم آمده نیز برای شنوندگان بیان می‌شود.

معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکزاصفهان نیز با تولید و انتشار تصاویر اینفوگرافی، موشن‎گرافی، پوستر و عکس نوشت به هفته پر افتخار بسیج می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما