امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«زیر همکف» سریال جدید شبکه یک سیما شد

مشاهده ۶۷۰
۱۳۹۸/۰۹/۱۶- ۱۱:۰۲

مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به زودی تقدیم مخاطبان شبکه یک سیما می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم اکنون سریال «به رنگ خاک» از این شبکه در حال پخش است و دوشنبه 18 آذر قسمت آخر آن روی آنتن می‎رود.
براساس جدول پخش پیش‎بینی شده، سه‎شنبه 19 آذر خلاصه قسمت‎های هفته قبل و چهارشنبه 20 آذر، پشت صحنه این مجموعه 34 قسمتی نمایش داده می‌شود.
با اتمام سریال «به رنگ خاک»، مجموعه تلویزیونی «زیر همکف»به تهیه‎کنندگی رضاجودی از جمعه 22 آذر روی آنتن می‎رود.
در خلاصه داستان «زیر همکف» آمده است: زندگی قانون‌های زیادی داره ولی به نظر من مهم‎ترینش این است که راحت، نه بگویید و هیچ ‌وقت از نه گفتن نترسید. این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 23 قسمت 45 دقیقه‎ای تولید شده است و از جمعه تا چهارشنبه هر شب پس از بخش خبری ساعت 21 از این شبکه پخش و ساعات 1:30، 9:45 و 15 روز بعد بازپخش می‌شود.
پنجشنبه‌ها هم خلاصه قسمت‎های پخش شده، نمایش داده می‌شود.
هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی و سامان دارابی از بازیگران این مجموعه هستند.
بهمن گودرزی کارگردان، فریبرز سیگارودی مدیرتصویربرداری، رضا بختیاری نیک مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، محسن دارسنج طراح چهره‌پردازی، آبتین برقی طراح صحنه، جواد مقدس صدابردار، زهرا صمدی طراح لباس، وحید مرادی مدیرتولید، مارال فتحی منشی صحنه، مهدی جودی تدوینگر، سمیرا بختیاری عکاس، علیرضا ابویی تصویربردار پشت‌صحنه سریال «زیر همکف» است و مهدی حمزه و احسان لطفیان نویسندگان آن هستند.

امتیاز شما