امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

راوی قصه‌های مجید میهمان «چهل تیکه» می‌شود

مشاهده ۵۴۳
۱۳۹۸/۱۰/۰۳- ۱۱:۳۱

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» سه‌شنبه سوم دی ماه، در ادامه برنامه پخش هفتگی خود، میزبان هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده کتاب «قصه‌های مجید» می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب «قصه‌های مجید» که در اوایل دهه 60 نوشته شده بود، یک دهه بعد، با تلاش کیومرث پوراحمد از آن برای ساختن فیلمی‌با همین عنوان بهره برده شد که در اوایل دهه 70، با اقبال مخاطبان تلویزیون قرار گرفت و از محبوبیت خاصی برخوردار شد.
برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» برنامه پخش هفتگی خود را سه‎شنبه هر هفته آغاز و تا جمعه ادامه می‎دهد. امروز سه‎شنبه سوم دی، این برنامه با حضور «هوشنگ مرادی کرمانی» نویسنده کتاب «قصه‌های مجید» روی آنتن می‎رود.
در روز چهارشنبه چهارم دی، برنامه «چهل تیکه» میزبان «امیرحسین صدیق» می‎شود، سپس در روز پنجشنبه بار دیگر میزبان یکی از اهالی هنر بازیگری خواهد بود؛ میهمان روز پنجشنبه این برنامه نیز «امیرنوری» است.
آخرین مهمان این برنامه که در روز جمعه 6 دی ماه پخش می‎شود؛ «برزو ارجمند» بازیگر تلویزیون و سینما است.
برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی «الهام حاتمی» و با اجرای «محمدرضا علیمردانی» به مرور خاطرات و نوستالژی‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.
«چهل تیکه» هر هفته از سه شنبه تا جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شود. برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» بر خلاف شب‎های پیشین که در ساعت 23 به روی آنتن می‎رفت؛ این بار در ساعت 22، میزبان خانه‌های مخاطبان شبکه نسیم می‎شود.

امتیاز شما