امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به پیامدهای قانون «دولت-ملت یهود» در پرس تی وی

مشاهده ۳۲۸
۱۳۹۸/۱۰/۱۰- ۱۳:۱۴

تصویب قانون جنجالی «دولت-ملت یهود» در نظام آموزشی اسرائیل که غیریهودیان را شهروند درجه دوم می‎داند در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به نقد و تبادل نظر گذاشته می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با نگاهی به قانون جنجال‎برانگیز «دولت-ملت یهود» رژیم صهیونیستی و گسترش نژادپرستی و تبعیض نژادی علیه اقلیت‎ها در اسرائیل، اجباری شدن یادگیری و حفظ این قانون برای دانش آموزان و دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی را به بحث و گفت‎وگو می‎گذارد.
این برنامه در ادامه به مرور برنامه‌ها و طرح‎های اسرائیل در نظام آموزشی این رژیم، برای تبلیغ این قانون و جا انداختن بیت‎المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در ذهن نوجوانان و جوانان می‎پردازد و جایگاه عرب‎های اسرائیل بعد از تصویب قانون «دولت-ملت یهود» را نقد و بررسی می‎کند.
نگاهی به اعتراض‎های عرب‎های اسرائیل نسبت به تصویب این قانون، مروری بر واکنش‎های بین‎المللی نسبت به این قانون و بررسی اقدامات تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی در سال‎های اخیر از دیگر محورهای بحث در این برنامه است.
«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 11 دی، ساعت 8 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21، پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت 18:20 و سه‎شنبه ساعت 21 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما