امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:
معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

رادیو معارف؛ رسانه‌ای برتر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مشاهده ۲۹۴
۱۳۹۸/۱۰/۱۲- ۱۳:۳۷
تعداد بازدید:294

معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شبکه رادیویی معارف را رسانه ای فعال و برتر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار شهادت دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار علی ناظری که ریاست دهمین نمایشگاه سراسری کتاب دفاع مقدس را هم بر عهده داشت، با حضور در رادیو معارف، ضمن تجلیل از برنامه «یار مهربان» افزود: رادیو معارف با تولید برنامه‌های فاخر برای معرفی کتاب ها و رمان‌های حوزه دفاع مقدس توانسته ادبیات ارزشی و انقلابی را رونق دهد و مخاطبان زیادی در این حوزه جذب کند.

مسعود کاویانی، سرپرست رادیو معارف هم با قدردانی از سردار ناظری، گزارشی از برنامه‌های رادیو معارف در حوزه دفاع مقدس ارائه داد و  خواستار تعامل بیشتر با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شد. وی تعامل با مجمع ناشران دفاع مقدس را گامی موثر در تریج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

در آیین اختتامیه دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که پنجم دی به مناسبت برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان، در بندرعباس برگزار شد، از سید روح الله شجاعی تهیه کننده برنامه «یار مهربان» به عنوان برنامه رسانه ای برتر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و  شهادت قدردانی شد.

امتیاز شما