امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
در کنکاش جام جم بررسی می‌شود
در کنکاش جام جم بررسی می‌شود

پیامدهای حملات آمریکا در خاک عراق

مشاهده ۳۳۵
۱۳۹۸/۱۰/۱۲- ۱۴:۲۰
تعداد بازدید:335

در پی حملات اخیر آمریکا در خاک عراق، برنامه کنکاش در روز شنبه (14 دی) به تحلیل وضعیت کنونی و پیامدهای اقدامات آمریکا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روزهای اخیر، آمریکا با حمله هوایی به خاک عراق و مقر نیروهای حشد الشعبی که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان نیروهای بسیج مردمی عراق شد، بار دیگر چهره واقعی خود را نمایان کرد. این پرسش مطرح است که چرا آمریکا به پایگاه جدی ترین نیروهایی که با تروریست‌های داعشی مبارزه می‌کنند، حمله کرده است؟

برنامه کنکاش با حضور دکتر سید هادی سید افقهی، کارشناس مسایل غرب آسیا و دکتر سعدالله زارعی، تحلیلگر ارشد مسایل غرب آسیا به تحلیل و بررسی حملات اخیر آمریکا در خاک عراق و هدف قراردادن مواضع نیروهای بسیج مردمی این کشور می‌پردازد.

همچنین در بخش پنجره که مریم هدیه لو اجرا می‌کند، به روند تاریخی دخالت‌ها و نفوذ آمریکا در منطقه غرب آسیا، به ویژه حمله به عراق و افغانستان و نقش این کشور درشکل گیری گروه‌های تروریستی پرداخته می‌شود.

کنکاش، شنبه 14 دی ماه (4 ژانویه 2020) با تهیه کنندگی فریدون ماهر، ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران (برابر با ساعت 18:00 به وقت اروپای مرکزی، 10:30 به وقت مرکز آمریکا و 04:00 به وقت سیدنی) به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود درباره برنامه‌های جام جم را از طریق تلفن بین المللی 46812400444+، شماره شبکه‌های اجتماعی 9035776077 98+ و ایمیل mokhatab@jjtvn.ir با دست اندرکاران این شبکه در میان بگذارید.

امتیاز شما