امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مراسم رونمایی از مستند شیخ هاشم مدرس قزوینی

مشاهده ۵۷۷
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۱۰:۲۶

هم‎زمان با سالگرد شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در مراسمی‌ که با حضور جمعی از مسئولان و فرهیختگان در شهرک مدرس استان قزوین برگزار شد، از مستند «شیخ هاشم مدرس قزوینی» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند «شیخ مدرس قزوینی» به تهیه‎کنندگی و نویسندگی حسین مددی و کارگردانی شهرام قدیری در شرکت صوت و تصویر سروش، تولید شده است.
این مستند به بررسی زندگی شخصی آیت‎الله شیخ هاشم مدرس قزوینی و تاثیر این عالم بزرگ بر وقایع مهمی چون اعتراض به شهادت شهید نواب صفوی، واقعه اعتراضات به کشف حجاب رضاخانی می‎پردازد.
در مستند مستند «شیخ مدرس قزوینی» با شخصیت‎های تاثیر گذار نظام، همچون امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ریاست مرکز مطالعات راهبردی ارتش، آیت‎الله عابدینی نماینده‎ ولی‎فقیه در استان قزوین و بسیاری دیگر مصاحبه انجام گرفته است و همچنین برای اولین بار صحبت‎های مقام معظم رهبری در خصوص این عالم بزرگوار نیز پخش می‎شود.
این مستند که در سالروز رحلت این روحانی مبارز از سیمای استان قزوین پخش می‌شود متشکل از دو بخش نمایشی و مصاحبه است که در بخش نمایشی با بازسازی شخصیت شیخ هاشم مدرس قزوینی، نوجوانی آیت‎الله خامنه‎ای رهبر معظم انقلاب و شخصیت شهید نواب صفوی به زندگی آن عالم بزرگوار به ‎نمایش گذاشته می‎شود.

امتیاز شما