امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای آذربایجان شرقی در دهه فجر

مشاهده ۳۱۶
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۱۳:۱۲

صداوسیمای آذربایجان شرقی در ایام دهه فجر، برای مخاطبانش برنامه‎های ویژه‎ای در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پخش سریال «جلال» از تولیدات مرکز آذربایجان شرقی از 11 بهمن در شبکه یک سیما پخش می‎شود. 
برنامه‌های انتخاباتی در سیما از آبان ماه شروع شده است و تا روز انتخابات و 2 هفته بعد از انتخابات نیز ادامه دارد.
تولید و پخش برنامه «اخلاق انتخاباتی»، 70 برنامه 5 دقیقه‎ای، برنامه 45 دقیقه‎ای «انتخاب 22»، ویژه برنامه «یول بیر»، برنامه «منیم انتخاب»، «بیرینجی انتخاب»، «ایرانیمز»، با برجسته کردن نگاه مردمی در قالب 95 ساعت برنامه تولید و پخش می‎شود.
در مجموع در صدا وسیمای مرکز استان 350 ساعت به موضوع انتخابات می‎پردازد.
برنامه تلویزیونی «ایران» نیز از برنامه‎های ویژه دهه فجر این مرکز است که از 12 بهمن با دکور و طراحی جدید پخش می‎شود.
برنامه «انقلابیمیز» 10 قسمت 30 دقیقه‎ای، برنامه دستاوردهای انقلاب 22 برنامه 40 دقیقه ای و ویژه برنامه «کندیمیز» دستاوردهای نظام در روستاها را بررسی می‎کند.
در مجموع در معاونت سیما شبکه سهند به مناسبت ایام دهه فجر، 155 ساعت برنامه پخش می‎شود که در این برنامه‌های مردم‎محور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در مردم مد نظر است.
در معاونت صدا نیز در مجموع تولید و تامین 130 ساعت برنامه از آنتن پخش می‎شود. این برنامه‎های رادیویی شامل 8 برنامه تولیدی و متنوع از جمله «صدای انقلاب»، «قانلی قیام»، «یک پیام یک سرود» و حضور نماینده ولی‎فقیه و ائمه جماعات، استانداران و فرمانداران در برنامه‌های مختلف رادیو است.
معاونت اطلاعات و اخبار نیز با رویکردهای جدید خبری مرکز، فرآورده‌های خبری خود را در قالب زیرنویس، 360 درجه، اخبار 100 ثانیه، 12 گزارش موضوعی در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برای پخش آماده کرده است.
همچنین قطعات موسیقی «انتخاب گونی»، «قئش دا باهار»، «کوچه خوشبختی» و تولید قطعه «بیرلشاغ گره»، تولید نماهنگ «قهرمان ملی» و «من یک سپاهی‎ام» را از برنامه‌های شاخص حوزه موسیقی مرکز است. در حوزه موسیقی این مرکز 25 قطعه جدید تولید شده است.

تصاویر

امتیاز شما