امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک گسترده صداوسیمای اصفهان در دهه فجر

مشاهده ۴۶۲
۱۳۹۸/۱۱/۱۴- ۰۹:۲۸

صداوسیمای مرکز اصفهان با ویژه برنامه‌های متنوعی در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مخاطبان را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،صداوسیمای مرکز اصفهان برنامه‌های متنوعی را برای بزرگداشت انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

سیما

برنامه «چهارباغ» در قالب 10 برنامه 80 دقیقه‌ای هرشب ساعت 21:15، ویژه برنامه «هشتک باهم» در  6 قسمت 15 دقیقه‌ای، برنامه «اصفهان امروز» هر روز یک باکس ویژه دهه فجر، موشن‌گرافیک «بلوغ نور» در قالب 10 قسمت پنج دقیقه‌ای، ویژه برنامه«پرانتز» همراه با مخاطبان جوان در 2 برنامه 50 دقیقه‌ای، مینی‌سریال جدید تولیدی شبکه اصفهان با عنوان«محرمانه در باران» در 5 قسمت 35 دقیقه‌ای، فیلم‌های سینمایی مرتبط و سریال «انقلاب زیبا»، پخش مستندهای مرتبط، دو قسمت برنامه پزشکی«سیب» با موضوع توانمندی‌های حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب، پوشش موضوعی متناسب دهه فجر در برنامه‌های «همنشین»، «ستاره چینی» و «سفرنامه» و پوشش نمایشگاههای ویژه دهه فجر در برنامه «بوستان فرهنگ» از تمهیدات شبکه اصفهان در دهه فجر است.

همچنین با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ برنامه‌های«# باهم»، «گفت‌وگوی هفته»، «ایران جان» و «پرانتز»، موزیک و تصویر و کلیپ انتخاباتی از سیمای اصفهان پخش می‌شود.

صدا

ویژه ‌برنامه عصرگاهی«صدای انقلاب» در دهه فجر هر روز، برگزاری یک مسابقه رادیویی هر روز در دهه فجر، ویژه برنامه «آوای فجر انقلاب» هر روز با پخش سرودهای انقلابی به مدت ۳۰ دقیقه و پخش میان برنامه‌ها و آیتم های فجر و دستاوردهای انقلاب در برنامه‌های مختلف از برنامه‌های رادیو اصفهان در ایام است.

معاونت خبر مرکز اصفهان نیز برای انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، تهیه گزارش‌های خبری، تولیدی و مستندهای خبری در مرکز استان و 22 شهرستان را در دستور کار خود قرار داده است. تهیه و تولید 20 گزارش تولیدی و مستند خبری با رویکرد دستاوردهای شاخص استان، تهیه 10 گزارش براساس تقویم دهه مبارک فجر و متناسب با روز های نام‌گذاری شده و پخش در همان روز، انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته‌های ستاد دهه مبارک فجر برای هرچه بهتر برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌ریزی برای پوشش رویدادهای خبری به‌ویژه افتتاح طرح‌های مهم در استان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده خبرگزاری مرکز اصفهان در ایام دهه مبارک فجر است.

تصاویر

امتیاز شما