امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیونمای استان‌ها تعاملی‌تر از گذشته می‌شوند

مشاهده ۳۲۳
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۵:۴۲

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما از مدیران استانی صداوسیما خواست تا برنامه جامعی برای تعاملی‌تر شدن و افزایش مخاطبان رادیونما در پیش بگیرند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی در نامه‌ای خطاب به مدیران کل مراکز با اشاره به سه سال فعالیت رادیونمای مراکز اظهار کرد: سه سال از تاسیس رادیونمای مراکز 33 گانه استانی می‌گذرد و در این مدت شاهد رشد مخاطب و اقبال عمومی‌به این رسانه تاثیرگذار بودیم، رسانه‌ای که با استفاده از تصویر، جان کلام را بر دل مخاطب رادیو می‌نشاند و روشی نوین برای خلق پیام است.
وی افزود: گام جدید رادیونما در عصر ارتباطات می‌تواند به شکوفایی بیش از پیش این رسانه بیانجامد و آنچه در این مجالس حائز اهمیت است، بازشناسی رویکرد رادیونما به مثابه یک رسانه است.
معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه مدیران و برنامه‌سازان مراکز با ایجاد ساختارهای مشخص برنامه‌سازی و ارتباط متقابل بین صدا و تصویر می‌توانند به افزایش سهم رادیو در سبد رسانه‌ای مخاطبان اقدام کنند گفت: این اقدام به ویژه درخصوص نسل جوان اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی ادامه داد: در آستانه چهارمین سال فعالیت رادیونما، باید افزایش مخاطب، تعامی‌شدن بیش از پیش، تاکید بر هنرهای جذابی مثل نقاشی و طراحی، خوشنویسی، شعر و داستان و همچنین هنرهای تجسمی‌که فرصت کمتری برای بروز رسانه‌ای داشته‌اند و صاحب جایگاه متعینی در رادیونما هستند بپردازیم.
دارابی با اشاره به ضرورت احیای رادیو قصه تصویری عنوان کرد:  تصویرسازی برای نمایش‌های رادیویی و انتشار مکتوب اخبار و رویدادهای استانی، از دیگر ظرفیت‌های رادیونماست.
معاون امور استان‌های صداوسیما تصریح کرد: این رسانه نوین می‌تواند علاوه بر جذب مخاطب عام، رسانه‌ای برای گروه‌های خاص مثل کم شنوایان و ناشنوایان هم باشد که از طریق تصاویر بتوانند صدای رسانه ملی را بشنوند.
وی در پایان از همه مدیران و دست‎اندرکاران رادیونمای استانی به ویژه معاونان صدای مراکز تشکر و قدردانی کرد.

امتیاز شما