امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک مرکز چهارمحال و بختیاری برای انتخاباتی پرشور

مشاهده ۳۷۹
۱۳۹۸/۱۱/۲۹- ۱۴:۲۲

صداوسیمای مرکز چهارمحال‎وبختیاری با ویژه برنامه‌های متنوعی، زمینه حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی سیمای جهان‎بین در ویژه برنامه‌های «انتخاب»، «تا فردا» و «بر بام افتخار» و پرداختن به موضوع انتخابات در سایر برنامه‌های روتین با بینندگان خود همراه شده است و ضرورت حضور حداکثری پای صندوق‎های رأی را به نمایش می‎گذارد.
در برنامه «تا فردا» به تهیه‎کنندگی بیژن علی بابایی با حضور مسئولان استان، کارشناسان مجرب سیاسی و اجتماعی، همچنین مسئولان هیئت‎های اجرایی و نظارت بر انتخابات و نمایندگان شورای نگهبان در استان به صورت میزگرد محور درخصوص فرآیند انتخابات و روند برگزاری آن، اطلاعاتی در اختیار مخاطبان قرارداده می‌شود و روزهای زوج از ساعت 12:30 به مدت 45 دقیقه به روی آنتن می‌رود.
در برنامه «بر بام افتخار» با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه به بررسی، تبیین و تفسیر اهمیت انتخابات، مشارکت اجتماعی، مشارکت سیاسی، عزم و اراده ملی، اهمیت حضور مردم و نقش آن‎ها در سازندگی، مردم سالاری و جایگاه ایران در عرصه‌های بین‎المللی پرداخته می‌شود. این برنامه در بخش‎های کارشناسی، انتخابات در کلام مقام معظم رهبری، قوانین انتخابات، وله‌های انتخاباتی و سرودهای حماسی یکشنبه و پنجشنبه ساعت 12:30 و سه‎شنبه پس از اذان مغرب به مدت 45 دقیقه به تهیه‏‎کنندگی بیژن علی بابایی از شبکه استانی پخش می‌شود.
در برنامه «انتخاب» مجری گزارشگر برنامه به سراغ اقشار مردم و صاحبان مشاغل مختلف در جامعه رفته و درخصوص اهمیت انتخاب در مراحل مختلف زندگی با آن‎ها گفت‎وگو می‌کند و در نهایت موضوع به ضرورت حضور در انتخابات ربط داده می‌شود. این برنامه به تهیه‎کنندگی رضا قاضی در زمان باقی مانده تا انتخابات در طول روز در زمان‌های مختلف به مدت پنج دقیقه از سیمای جهان‎بین پخش می‌شود. رادیو جهان بین هم با ویژه برنامه‌های «ایران ما» و «تا انتخابات» ضرورت انتخابی آگاهانه را برای توسعه و آبادانی کشور تبیین می‌کند.
برنامه میزگرد محور «ایران ما» با حضور کارشناسان مجرب و اساتید دانشگاه به بررسی و تفسیر اهمیت انتخابات، بیان ویژگی‌های نماینده اصلح و همچنین تأثیر و نقش مشارکت مردم در توسعه و آبادانی کشور می‌پردازد و به تهیه‎کنندگی نایب صالحی روزهای دوشنبه ساعت12:30 و سه‎شنبه‌ها ساعت18:45 به مدت 45 دقیقه از رادیو جهان‎بین پخش می‌شود.

در برنامه «تا انتخابات» مجری گزارشگر برنامه، بین مردم رفته و در خصوص حضور در انتخابات نظر آن‎ها را جویا شده و هر روز ساعت 20:45 به مدت 10 دقیقه به تهیه‎کنندگی نایب صالحی با مردم استان همراه می‌شود. پخش روزانه چندین مرتبه آنونس، وکس پاپ و تغییر رویکرد تمامی‌برنامه‌های روتین به موضوع انتخابات از دیگر اقدامات معاونت صدای مرکز چهارمحال و بختیاری در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است. همچنین نماهنگ «انتخاب اول» با موضوع انتخابات و با مضمون انتخابی شایسته و کارآمد به صورت پاپ در واحد شعر و موسیقی صداوسیمای استان تولید شد. این نماهنگ بر اساس اشعاری از شاهد خراسانی، با صدای جاوید عسگری، تنظیم حسن فراهانی، تهیه کنندگی و آهنگسازی حسن مجیدی و تصویر برداری و تدوین محمد حیدری به مدت چهار دقیقه برای پخش از شبکه‌های سراسری تولید شده است.
پوشش خبری رویدادهای مرتبط با انتخابات در سطح شهرستان‌های 10 گانه استان، تولید هشت بسته خبری با عنوان «دیدگاه» با محور سلسله گزارش‌های مردمی «تریبون آزاد»، تولید 10 بسته خبری ویژه انتخابات با لوگوی «37/11» و تولید شش گزارش تولیدی با موضوع انتخابات از اقدامات معاونت خبر صداوسیمای استان به منظور امیدآفرینی و تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‎های رأی و مشارکت در انتخابات است.
معاونت فضای مجازی صداوسیمای استان هم با تولید مجموعه برند انیمیشن «کاکاچی» با موضوع انتخابات، تولید مجموعه‌های موشن‎گرافیک‎های انتخاباتی، پادکست طنز، پوستر، عکس نوشت و پوستر، اینفوگرافیک، سکانس برتر، ایجاد صفحه ویژه انتخابات در وب سایت مرکز، توزیع محتوای تولیدی در بسترهای مختلف فضای مجازی، استفاده از ظرفیت برنامه کاربردی جهان‎بین همراه، برگزاری پویش مردمی و معرفی برنامه‌های صداوسیما در فضای مجازی، پیام‎رسان و صفحات اجتماعی زمینه حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‎های رأی را فراهم می‌کند.

تصاویر

امتیاز شما