امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان گلستان از صدا‌وسیمای این استان

مشاهده ۴۶۱
۱۳۹۸/۱۲/۰۳- ۱۰:۵۴

آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و هادی حق‌شناس، استاندار گلستان از صدا و سیمای گلستان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و هادی حق‌شناس، استاندار گلستان با ارسال لوح سپاسی از عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صد‌اوسیما و منتظر حجت، مدیرکل صدا‌وسیمای گلستان و همکاران مرکز، به خاطر زحمات و تلاش‌های ارزنده برای پوشش لحظه به لحظه و انعکاس اخبار رویداد تاریخی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ  2 اسفند 98 صمیمانه تشکر کردند.

 در بخشی از این لوح سپاس آمده است:

حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران، برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی را به ثبت رسانید و بی‌گمان این مشارکت گسترده موجب یاس و تلخکامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران شد.

رسانه ملی به عنوان یار و همراه همیشگی مردم در تصویرگری رشادت‌ها، پایمردی‌ها، همدلی‌ها و حضور گسترده آنان در لحظه‌های سرنوشت‌ساز و تاثیرگذار در سطح ملی و بین‌المللی بوده است و در انتخابات دوم اسفندماه بار دیگر این همنوایی و هم‌آوایی را به رخ جهانیان کشانید.

اینجانبان ضمن تبریک به مردم سلحشور و قدرشناس جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در انتخابات باشکوه دوم اسفند، از جنابعالی و تمامی دست اندرکاران آن سازمان خصوصاً در استان گلستان برای پوشش لحظه به لحظه و انعکاس اخبار این رویداد تاریخی تقدیر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در مسیر توسعه کشور و استان با حفظ وحدت گام‌های موثری را برداریم.

 

 

امتیاز شما