امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ناگفته‌هایی از زندگی سلحشور در مستند راوی حقیقت

مشاهده ۸۰۱
۱۳۹۸/۱۲/۰۷- ۱۳:۳۲

به مناسبت چهارمین سالروز درگذشت مرحوم فرج‎الله سلحشور مستند «راوی حقیقت» امشب چهارشنبه 7 اسفند، از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مستند «راوی حقیقت» تأثیر و بازتاب فیلم و سریال‎های تاریخی، دینی و قرآنی در ابعاد گوناگون روایت می‌شود.
محمد هوشیاری، تهیه‎کننده و کارگردان این مستند اظهار داشت: با توجه به اینکه مرحوم سلحشور به عنوان فیلم‎سازی متعهد و موفق درعرصه آثار تاریخی، مذهبی و قرآنی مطرح بود لذا در این برنامه که با حضور شخصیت‌های برجسته در حوزه‌های مختلف تولید شده است، مقاطع مختلف زندگی این هنرمند فقید مرور می‎شود.
تهیه‎کننده «به رنگ آفتاب» در ادامه گفت: با توجه به زمان برنامه که در یک قسمت تدوین شده است متأسفانه برخی از کارشناسان و میهمانان فرهیخته و همچنین آیتم‌های جذاب را حذف کردیم. در کارنامه هنری این بازیگر و کارگردان فقید می‎توان به فیلم سینمایی «پرواز در شب» و مجموعه‌های تلویزیونی «یوسف پیامبر»، «مردان آنجلس» و «ایوب پیامبر» اشاره کرد.
مستند «راوی حقیقت» کاری از گروه معارف اسلامی‌شبکه یک سیماست که امشب چهارشنبه 7 اسفند، ساعت 19:45 روی آنتن می‎رود. تکرار این مستند پنجشنبه 8 اسفند، ساعت 6 پخش می‎شود.

امتیاز شما