امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های شبکه قزوین در روزهای کرونایی

مشاهده ۶۱۲
۱۳۹۸/۱۲/۱۱- ۱۵:۵۴

سیمای مرکز قزوین علاوه بر اطلاع‌رسانی و پخش برنامه تلویزیونی «فرصت برتر» با هدف آموزش دروس دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و دوم، با تولید و پخش برنامه‌های جذاب و سرگرم‌کننده همچون مسابقه تلفنی «ستاره‌ها» برنامه‌های خود را روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ایام پیش رو برنامه‌های صبحگاهی «صبح بخیر قزوین»، خانواده «رنگ زندگی»، اذان‌گاهی «تا آسمان» و شبانگاهی «چهلستون» نیز در فواصل مختلف به اطلاع‌رسانی درباره مسائل آموزشی جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری و هشدار و آرامش بخشی به مخاطبان برای آمادگی هرچه بیشتر جهت مقابله با این ویروس می‌پردازند.

رادیو قزوین هم بخش‌ها، میان برنامه‌ها و برنامه‌های تأمینی مختص اطلاع‌رسانی به شنونده‌ها با موضوع پیشگیری و آموزش نحوه مبارزه با ویروس کرونا را در برنامه‌های تولیدی و هم در تمام برنامه‌های زنده صبحگاهی و شبانگاهی در دستور کار دارد. پخش پیام‌های اطلاع‌رسان با همین موضوع در برنامه «روی خط باشید»، گفتگو با مسئولان به فراخور برنامه برای اطلاع‌رسانی لحظه‌به‌لحظه و دقیق اخبار ستاد ملی مبارزه با کرونا و اخبار پیرامون رویدادها و تعطیلی‌ها صورت می‌پذیرد و در برنامه «کلبه مهر» هم به موضوعات پزشکی مرتبط با کرونا پرداخته می‌شود.

پخش هرروزه گزارش خبری با موضوع کرونا، ارتباط زنده در هر بخش خبری با ستاد پیشگیری و اطلاع‌رسانی به مردم در بخش گفتگوی خبری ساعت 20، تولید و پخش گفتگوی ویژه خبری به‌صورت زنده با همین موضوع با دعوت از مسئولان، بخشی از برنامه‌های معاونت خبر این مرکز در این ایام است.

معاونت فضای مجازی هم با تهیه و تولید پادکست درباره شیوع و مبارزه با کرونا در قالب موشن‌گرافیک، تولید اینفوگرافیک راه‌های پیشگیری و علائم بیماری کرونا، تولید گزارش تصویری با عنوان حقایقی درباره کرونا در قالب عکس نوشت و بازتولید و انتشار برنامه تلویزیونی فرصت برتر با هدف آموزش دروس دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و دوم در تمامی‌بسترهای مجازی به این امر می‌پردازد.

امتیاز شما