امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با «بهار بوشهر»/ ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز بوشهر برای نوروز اعلام شد

مشاهده ۱۲۲۷
۱۳۹۸/۱۲/۱۳- ۱۲:۲۲

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز بوشهر به مناسبت عید نوروز اعلام شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز بوشهر برای لحظه تحویل سال ویژه برنامه تلویزیونی «بهار بوشهر» را به مدت 200 دقیقه تدارک دیده است. این برنامه  شامل بخش‎های گزارش، مهمان، موسیقی، معرفی اماکن گردشگری و سیاحتی و مسابقه به تهیه‎کنندگی مرتضی قائدپوری تولید شده است.
همچنین ویژه برنامه نوروزی «یه خونه یه دریا» برنامه صبحگاهی ایام نوروز است. این برنامه شامل بخش‎هایی چون آداب و رسوم، گزارش، میهمان و موسیقی است. این برنامه از ۹ فروردین ساعت 10، در ده قسمت 60 دقیقه‎ای از شبکه بوشهر پخش می‌شود.

ویژه برنامه شبانگاهی «بهار بوشهر» از یکم فروردین، هر شب ساعت 21:30 در 13 قسمت 60 دقیقه‎ای تولید شده است که شامل بخش‎هایی چون آیین‌های نوروز، معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، مصاحبه و گزارش از میهمانان از شبکه بوشهر پخش می‌شود.
برنامه رادیویی «مرمرشک» مرکز بوشهر با رویکرد تفریحی – فرهنگی تولید شده است و شامل بخش‎هایی چون طنز، معرفی مناطق گردشگری و معرفی استان است و از یکم فروردین تا پانزدهم فروردین در دو قسمت صبحگاهی و عصرگاهی پخش می‌شود.

بخش صبحگاهی از ساعت 10:30 به مدت 180 دقیقه و عصرگاهی ساعت 17:30 به مدت 180 دقیقه که به همت تمامی تهیه‎کنندگان رادیو تولید شده است.

امتیاز شما