امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی ظرفیت های صدا و سیمای مرکز سمنان در ایام تعطیلی مدارس

مشاهده ۳۴۸
۱۳۹۸/۱۲/۲۶- ۱۸:۴۳

جلسه بررسی ظرفیت های صدا و سیمای مرکز سمنان برای آموزش و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا و عید نوروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه که با حضور  مدیرکل مرکز سمنان، بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان  و جمعی از مدیران فرهنگی در سالن جلسات صداوسیمای مرکز سمنان برگزار شد، بینایی با اشاره به تعطیلی مدارس با توجه به شیوع ویروس کرونا از صداوسیمای مرکز سمنان خواست تا برنامه‌های خود را با رویکرد نشاط اجتماعی و سرگرمی همراه با آموزش تهیه و پخش کند.

دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان هم با اشاره به اهمیت استمرار روند آموزش در ایام پیش رو گفت: با توجه به شرایط پیش آمده،  استمرار روند آموزشی دانش آموزان برای ما بسیار مهم است و در این بین، کیفیت آموزش مقاطع ششم ابتدایی، نهم و دوازدهم متوسطه، اهمیت و حساسیت بیش تری دارد.

حجت الاسلام توکلیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان نیز ضمن تأکید بر کیفیت و اهمیت برنامه‌های آموزشی در این مقطع گفت: از مهم ترین وظایف رسانه، اطلاع رسانی و سرگرمی است که به این وظیفه تا کنون به نحو شایسته ای عمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز سمنان از روزهای آغازین تعطیلی مدارس با ایجاد تغییراتی در کنداکتور پخش برنامه‌های خود سعی کرده است برنامه‌هایی که باعث افزایش نشاط و شادابی جامعه و به ویژه دانش آموزان می‌شود،  پخش کند.

توکلیان افزود : مراکز استان‌ها مطابق دستورالعمل های ابلاغی سازمان اقدام به تهیه و پخش برنامه می‌کنند و ان شاء الله این روند در صورت ابلاغ با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط خواست طرح ها و پیشنهادهای خود را برای بهره برداری در امر تولید برنامه‌های اثرگذار  به این مرکز ارائه کنند.

امتیاز شما