امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تمجید منتخبان مجلس یازدهم از اقدامات صداوسیما برای مقابله با بیماری کرونا

مشاهده ۵۴۱
۱۳۹۹/۰۱/۱۱- ۱۴:۰۰

حمعی از منتخبان مجلس یازدهم از عملکرد رسانه ملی برای اطلاع‌رسانی، مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید محمود نبویان منتخب مردم تهران در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی اقدامات صداوسیما را برای مقابله با ویروس کرونا مثبت ارزیابی کرد و گفت: اطلاع‌رسانی صداوسیما در پیشگیری از گسترش این ویروس قابل تقدیر است . وی با اشاره به بسته شدن حرم‌های مطهر امام رضا (ع) ، حضرت معصومه (س) و حضرت عبدالعظیم حسنی (س) خواستار پخش صلوات خاصه در شبکه‌های مختلف رسانه‌ملی شد.

 اقبال شاکری نماینده منتخب مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران نیز گفت : صداوسیما در زمینه آموزش و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و همراهی با ستاد مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کرده است و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی روی موضوع پیشگیری و درمان کرونا به خوبی متمرکز شده‌اند.

 شاکری خواستار نمایش بیشتر همبستگی مردم ، اقدامات آنان و کمک‌های جهادی در خصوص مبارزه با کرونا از رسانه‌ملی شد. 

 مهدی اسماعیلی منتخب مجلس در دور یازدهم از حوزه انتخابیه میانه در خصوص عملکرد رسانه‌ملی در مقابله با ویروس کرونا گفت: عملکرد صداوسیما در جلوگیری از گسترش این ویروس و اطلاع‌رسانی به مردم مثبت بوده و مردم می‌بایست این توصیه‌ها را جدی بگیرد و عمل کنند.

وی خواهان استمرار این حرکت ارزشمند صداوسیما شد و افزود : صداوسیما استان‌هایی را که در زمینه مقابله با این ویروس موفق عمل کردند را معرفی کند و راه‌کارهای آنها را برای سایر استان‌ها ارائه دهد تا این ویروس زودتر ریشه کن شود.

 معصومه پاشایی بهرام منتخب دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه مرند و جلفا نیز گفت: عملکرد صداوسیما در اطلاع‌رسانی برای مقابله با ویروس کرونا فوق‌العاده است و در بخش آموزش و اطلاع‌رسانی می‌بایست این روند ادامه داشته باشد تا زنجیره این ویروس در جامعه قطع شود.

پروین صالحی مبارکه منتخب حوزه انتخابیه مبارکه در مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم عملکرد صداوسیما را مثبت ارزیابی کرد و خواستار توجه مردم به دستور العمل‌های صداوسیما برای ریشه کنی این ویروس شد.

 

سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده منتخب تفت و میبد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از عملکرد رسانه‌ملی در ساخت برنامه‌هایی در خصوص پیشگیری از کرونا تقدیر کرد و گفت: رسانه‌ملی  هشدارهای مناسب و مؤثری درخصوص مقابله با کرونا پخش می‌کند که برای مردم کاربردی و مفید است.

 

 

همایون سامه نماینده منتخب کلیمان در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی‌با مثبت ارزیابی کردن عملکرد رسانه‌ملی در مقابله با ویروس کرونا گفت : مردم می‌بایست این هشدارها را جدی بگیرند و حضور خود در خیابان‌ها و اماکن عمومی را کمتر کنند.           

امتیاز شما