امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن ولادت قائم آل محمد(ص) در صدا‌وسیمای گلستان

مشاهده ۳۴۰
۱۳۹۹/۰۱/۲۰- ۱۱:۰۱

شبکه استانی گلستان برنامه‌های ویژه‌ای برای سالروز ولادت امام زمان (عح)تدارک دیده که تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان 20 و 21 فروردین با ویژه برنامه«نسیم انتظار»به تهیه‎کنندگی و کارگردانی ابراهیم امیرخانی، اجرای وحید حسین زاده و مهدی خالقی ساعت 21، لحظاتی شاد و مفرح را برای بینندگان فراهم می‌کند.  این برنامه در محیط استودیو، آستان امامزاده عبدالله(ع) و دو نقطه از سطح شهر گرگان، با آیتم‌های کارشناس مذهبی، تواشیح، دعوت از شاعران، ارتباط مستقیم با مرکز قم، جمکران و مشهد مقدس، نمایش طنز با حضور حامد محمدخانی(بی بی سارینا)  و همچنین حضور هنرمندان مختلف اعم از بازیگران، خوانندگان و چهره‌های ورزشی روی آنتن می‌رود.

رادیو گلستان نیز به مناسبت ولادت امام زمان(عج) برنامه‌های مختلفی برای مخاطبان خود تدارک دیده است. ویژه برنامه‌«خورشید نیمه شب»به تهیه‌کنندگی مجتبی طالبی و گویندگی حسین عاشور، همراه با کارشناسان و مداحان اهل بیت، محفلی معنوی برای دعوت به شب زنده داری و احیاء شب نیمه شعبان است. این برنامه با بخش‌های گزارش مردمی، مداحی، مسابقه و کارشناس مذهبی از ساعت 22 تا 24 با شنوندگان همیشه همراه گلستانی، این میلاد مبارک را جشن می‌گیرد. «نیک شهر قدسی» دیگر برنامه رادیو گلستان هست که روز نیمه شعبان تقدیم شما می‌شود. این برنامه با مباحث مهدویت، انتظار و ویژگی‌های منتظران و آیتم‌های گزارش، قطعه‌های شاد موسیقی، ترانه و سرود، کارشناس و ارتباط مستقیم با مسجد مقدس جمکران به مدت 40دقیقه از ساعت 9 روز میلاد روی آنتن می‌رود.

همچنین رادیو ترکمنی برون‌مرزی مرکز در ویژه برنامه«سایرایاراولکا» با بخش‌های اجرای زنده موسیقی و سرود و تواشیح و ... این عید بزرگ را جشن می‌گیرد.

معاونت خبر مرکز نیز با اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌های عید میلاد در کل استان، تولید و پخش 2 گزارش تولیدی و 2 گزارش خبری با مخاطبان همراه می‌شود.

امتیاز شما