امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهار را را ورق بزن

مشاهده ۱۸۲
۱۳۹۹/۰۱/۲۵- ۰۰:۳۲

برنامه «بهار را ورق بزن»دوشنبه 25 فروردین از آهنگسازان و شاعران مطرح کشورمان می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«بهار را ورق بزن» کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که با بخش‌های متنوع تقدیم شنوندگان می‌شود. در بخش«تماشاخانه» دوشنبه 25 فروردین ادامه نمایش«درس» اثر اوژن یونسکو با بازیگری بهاره دهکردی، آیه کیانپور و صادق ملکی براساس ترجمه‌ای از سحر داوری پخش می‌شود و همچنین در بخش«آیینه خانه» این مجله رادیویی گشتی در گذر امامزاده یحیی می‌زنیم.

گفتنی است علاقه‌مندان به شعر شعرای معاصر نیز  می‌توانند در بخش«حرف‌های  ناتمام»  شعرخوانی شاعران نامدار را بشنوند که امشب در این برنامه شعرخوانی احمدی، شاعر، نمایش نویس و نقاش کرمانی پخش می‌شود. برنامه«بهار را ورق بزن» بخشی با عنوان«صدای ساز و سرود» دارد که با معرفی موسیقی‌دانان، یکی از آثار آنها را پخش می‌کند و امشب منوچهر صهبایی، رهبر ارکستر، موسیقی‌شناس و رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران معرفی می‌شود.

«کهن‌های همیشه نو»آیتم دیگری از این برنامه است که 25 فروردین به پخش کارشناسی زنده‌یاد سید‌جعفر شهیدی درباره آنه ماری شمیل ،اسلام‌پژوه، خاورشناس و مولوی‌شناس سرشناس آلمانی و آثار وی اختصاص دارد.

برنامه«بهار را ورق بزن» ساعت 20 تا 22 به تهیه‌کنندگی زهرا نصراللهی روی موج اف ام ردیف 106مگاهرتز و موج ای ام ردیف585 کیلوهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما