امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ضیافت الهی همراه با برنامه‌های رسانه استانی ایلام

مشاهده ۷۴۰
۱۳۹۹/۰۱/۳۰- ۰۹:۵۴

صداوسیمای مرکز ایلام، امسال ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را پربارتر از همیشه روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در نشستی که در صداوسیمای مرکز ایلام و با حضور مدیران کل صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولان فرهنگی سپاه استان واوقاف و امور خیریه برگزار شد، چگونگی برپایی و پخش و پوشش مراسمات ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا بررسی شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام در این نشست گفت: معاونت‌های مختلف رسانه استانی، امسال با در نظر گرفتن موضوع خانه‌نشینی مردم و لزوم بهره‎مندی بیشتر مخاطبان از برنامه‌های معنوی رادیو و تلویزیون با ویژه برنامه‌های متنوع، بانشاط و پرباری به اقبال ماه مبارک رمضان می‌روند.

بازوند افزود: رسانه استانی آمادگی دارد از ظرفیت و توان علمی‌کارشناسان خبره معارف قرآنی استان در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در ایام مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ قرآن و احکام در بین روزه‌داران استفاده کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: امسال با توجه به هشدارها و اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم اجرا نمی‌شود.

فتاحی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این نشست به اهمیت رسانه استانی در بین مردم  پرداخت گفت: سریعترین و اثرگذارترین راه ارتباط با مردم در حوزه رسانه است و با توجه به نوع کار کرد تبلیغی سازمان تبلیغات و رسانه استانی، درباره  دین و مسائل فرهنگی این دو سازمان همواره در تعامل نزدیک با یکدیگر هستند.

فتاحی در خصوص تاثیرگذاری مبلغان دینی در این ایام گفت: مبلغان دینی یکی از گروه‎هایی هستند که در این ایام خاص با کار جهادی خود توانستند به یاری نیازمندان بشتابند و یاریگر مردم باشند.

امتیاز شما