امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت ضربان از سختی کار پزشکانی که با کرونا سروکار دارند

مشاهده ۶۲۶
۱۳۹۹/۰۲/۰۳- ۱۳:۰۲

برنامه «ضربان» روزهای آخر هفته از کادر درمانی و سختی کارشان در ایام کرونا می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی‌شبکه سلامت؛ «ضربان» در سومین روز از هفته سلامت با پزشکانی که به بیماری کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‎اند، گفت‎وگو می‌کند. در سومین روز از هفته سلامت این برنامه با توجه به عنوان «آموزش، پژوهش، فناوری و تولید ملی در مقابله با کرونا» تلاش می‌کند، آموزش‎هایی در خصوص مراقبت فردی و لزوم رعایت فاصله اجتماعی مطرح کند.

همچنین در برنامه امروز چهارشنبه سوم اردیبهشت، دکتر محسن رضوی فوق تخصص خون و سرطان با حضور در استودیوی برنامه و اشاره به عوامل، عوارض و نحوه درمان بیماری‌های خونی با مخاطبان همراه می‌شود.

«ضربان» در برنامه پنجشنبه خود با دعوت از دکتر سعید کلباسی فوق تخصص غدد و متابولیسم نیز به سوالات بینندگان خود در زمینه بیماری‌های غدد پاسخ می‎دهد.

عوامل برنامه در نظر دارند در چهارمین روز از هفته سلامت گزارشی از کادر درمان اورژانس روی آنتن ببرند، افرادی که در بحران کنونی و در زمانی که همه از ویروس کوید 19 می‌گریزند، با بیماران رو به رو می‌شوند.
«ضربان» با هدف پاسخگویی به سوالات مخاطبان درخصوص بیماری‌های مختلف، با دعوت از متخصصان و پزشکان و به تهیه‌کنندگی مسعود بانصیری، شنبه تا پنجشنبه ساعت 16 روی آنتن شبکه سلامت سیما می‌رود.


امتیاز شما