امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش زنده ویژه برنامه‌های روز ملی خلیج فارس از شبکه «شما»

مشاهده ۴۰۸
۱۳۹۹/۰۲/۰۹- ۱۶:۵۰

شبکه «شما» همزمان با روز ملی خلیج فارس، در ارتباط مستقیم با صداوسیمای مرکز خلیج فارس، اقدام به پخش زنده برنامه‌های ویژه این روز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه سراسری شما همزمان با روز ملی خلیج فارس در چندین بخش ارتباط زنده‌ای را با مرکز خلیج فارس و از کرانه‌های نیلگون این خلیج همه فارس برقرار می‌کند.

معاونت سیمای خلیج‌فارس، ویژه‌برنامه‌ای را به همین مناسبت تدارک دیده که از ساعت 8:30 تا 11:30 پخش خواهد شد، بخش‌های مختلف این برنامه شامل گفت‌وگو با کارشناسان خبره در حوزه خلیج فارس شناسی با موضوعاتی همچون تاریخ پر فراز و نشیب این پهنه آبی، فرهنگ، سیاست و اقتصاد در کرانه خلیج فارس و خاطراتی از دوران دفاع مقدس، حضور خوانندگان استانی و بخش‌های جذابی در خصوص آداب و رسوم و فرهنگ مردمان این خطه است.

در رادیو خلیج فارس هم ویژه برنامه‌ای با عنوان «مرز پُر گهر» به مدت 150 دقیقه تدارک دیده شده که در چهار محور تاریخی، سیاسی، فرهنگی و دفاع مقدس تولید و پخش می‌شود. ترانه‌های محلی و ملی، گفت‌وگو با کارشناسان و حضور خانواده شهدای خلیج فارس از جمله بخش‌های این برنامه است. همچنین در چندین نوبت شاهد ارتباط زنده با رادیوهای مراکز دیگر استان‌ها خواهیم بود. در این برنامه رادیویی به نقش ویژه جزیره هرمز هم پرداخته می‌شود و بخش ویژه‌ای هم برای معرفی شهیده فاطمه نیک و هشت تن از اعضای خانواده این بانوی اسوه صبر و ایثار در نظر گرفته شده است. 

امتیاز شما